TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Quadruple tvillingene CT, banner dere for å quadruple tomle igjen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner TheDark for å starte siden med en av hans favorittord som starter på Q. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sin yndlingsbokstav er C, og yndlingstallet vårt er 2. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke ha sovet til i kveld. Slik jeg har. Endret 8. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene forstår at du har et skikkelig godt sovehjerte.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å forstå TheDark. Jeg sover aldri til kveld. Det er bare dumt for meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sliter begge to med søvnen vår, og vi har en skakkjørt døgnrytme selv, så vi to forstår søvnen til TheDarkSycamore-SCM ja.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å slite med søvnen sin og allerede ha en skakkjørt døgnrytme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene begynte å få en skakkjørt døgnrytme allerede da vi to var 11 år gamle. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) CT, banner dere for tenk å være skikkelig uheldig, går under en stige, så tro på en edderkopp og der etter se en svart katt som går over veien og knuse ett speil på datoen fredagen 13.des.13. kl13:13. Jeg personlig har ikke troen på dette. Endret 8. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har heller ikke noe tro på dette, så det er sagt.😊😊 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner C and C for jeg må opp om 4h på jobb...... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene har ikke jobb og vi går ikke på skole, vi to driver bare dank sammen.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner C and C fordi jeg går på skole og har to jobber haha det "søsken" forholdet deres hørtes kinky ut. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Chocolate-Monster for Cassidy Tvillingene har alltid hatt vært bestevenner siden vi var liten selv om vi er gutt og jente bror og søster, vi to er bare to tvillinger og søsken som er gode venner og har et bra søskenforhold som to søsken. det er ikke noe galt i det da. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Choco, banner deg for å være usikker og plystre, utifra emojiene og dømme. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for du kjenner Cassidy Tvillingene du.😊😊 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner cassidy tvillingene for det ikke er noe galt i det. Mulig jeg henger innom forumet litt igjen, så blir man litt kjent med de nye medlemmene. Veldig irriterende at de fjernet nr per post, særlig for telletråden blir det mere meningsløst nå, og man kan ikke lengre se totale antall innlegg, tidligere navnbytter etc, fjernet en rekke funksjoner.... hvorfor?? 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Banner Sjokolademonsteret for å savne gode gamle Diskusjon.no, i likhet med meg. Endret 9. oktober 2021 av SprengeMobil 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene savner også det gode gamle Diskusjon.no. Sånn som forumet var da vi to ble medlemmer her i november 2018. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå