Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å friste Cassidy Tvillingene med sjokolade her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å faktisk ta seg litt sjokolade nå, gjetter jeg. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å si videre til @Chocolate-Monster at denne frøen her blidt til et stort træ, siden sist han så meg. TheDarkSeeds TheDarkSaplings TheDarkSycamore Endret 8. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner TheDark for å si videre til sjokolademonsteret selv om jeg forklarte det på forrige side. Godt med selvforklaring også. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Banner mobilen for å komme meg i forkjøpet igjen, raske fingre på han mobilgutten @TDS for å ha beholdt initialene sine. Hvor er vi om 20år? Forresten neste år har jeg 10års jubileum her Endret 8. oktober 2021 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å sikkert synes at den nye Iron Maiden-plata Senjutsu er bra. Jeg syns den er brukbart bra, The Writing on the Wall er favoritten min derfra. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene fant oss litt sjokolade i sted vi to. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 CT, banner dere for å ha spist Troika, en sjokoladebar som jeg hatet før når jeg var yngre, men elsker nå i min voksen alderen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha funnet frem litt Troika nå. Den liker jeg også. Banner TheDark for å elske Troika først i godt voksen alder. Endret 8. oktober 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Troika er yndlingssjokoladen til Cassidy Tvillingene, og vi to har hatt Troika som yndlingssjokolade siden vi to var 7 år gamle.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha hatt Troika som sin yndlingssjokolade siden 2010-2011. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, nå fikk du kveldens første fulltreffer av Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg kveldens første fulltreffer. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å ha mottatt kveldens første fulltreffer av Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner C and C for å ønske dere velkommen Ikke hørt mye på den nye plata enda Sprengt mobil, men maiden leverer jo egt hver gang. 🤘 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å ikke ha hørt på Senjutsu av Iron Maiden helt enda. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å nevne en plate som Cassidy Tvillingene også vil høre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha hørt de aller fleste platene til Iron Maiden. Jeg har hørt Iron Maiden, Killers, The Number of the Beast, Seventh Son of a Seventh Son og Senjutsu. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene har hørt på nesten alle platene til Iron Maiden, vi to har vært Iron Maiden fans siden vi var 13-14 år gamle. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært Iron Maiden-fans siden 2017, måneder etter at flimreboksen ble sendt avgårde til et sted ingen vet om. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå