SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner N-4K0 for å ha syklet over rampe når han var yngre. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Spre for å nevne noe jeg har gjort én gang på skola. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner N-4K0 for å ha gjort det på skolen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene syklet ikke over en rampe da vi to gikk på skolen, men vi gjorde mange rampestreker sammen på skolen da.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha gjort mange rampestreker sammen på skolen, slik som å... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for når Cassidy Tvillingene gjorde skolen til fest, så var det bare to inviterte gjester, og det var oss to.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha gjort skolen til en fest bare for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil for det var ingen andre som ville være med på den galskapen som Cassidy Tvillingene lagde sammen, så derfor ble det bare vi to på den festen som vi gjorde skolen til. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha klart å få noen med seg på deres "skolefest". 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner SprengeMobil men da ble det mer snop og godsaker på Cassidy Tvillingene siden det bare var oss to på skolefesten.😉😉 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara cassidy tvillingene for å ha et langt navn, hvor kommer det fra? Synd med skolefesten, men dere trives visst i eget selskap 😛 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Choco, banner deg for å poste for første gang på "millioner" år her inne på lekeplassen. Jeg mener jeg husker at du har deltatt i denne leken for herrens mange årsiden. 😕😕 Endret 8. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene deltar aktivt i denne leken her, vi to er totalt avhengige av denne leken her.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bli bannet av sjokolademonsteret lenger opp. Synd jeg ikke fikk bannet han. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Banner Sprengtmobil for å komme meg i forkjøpet, er du rask rekker du banne meg haha Og TDS, jeg kjenner igjen TDS navnet, var det ikke noe med the dark seed før? Endret 8. oktober 2021 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Banner Sjokolademonsteret for å endelig banne meg! Jo, han het TheDarkSeeds - SCM, så TheDarkSapling - SCM, og nå TheDarkSycamore - SCM. Jeg har bannet her siden 7. april 2019. Endret 8. oktober 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Banner mobilen for gratulerer Forresten er du "ny" her eller kjenner du meg igjen fra 2012-2015? Folk endrer stadig navn, går i surr når jeg kikker innom av og til. Endret 8. oktober 2021 av Chocolate-Monster 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Banner Sjokolademonsteret for å gratulere meg! Har ikke vært på diskusjon.no da, men har vært på forumet aktivt siden 2018. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Choco, banner deg for å ha rett, jeg hetet TheDarkSeeds før. 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Banner TheDark for å få meg til å tenke på sjokoladebutikken Choco Loco. Endret 8. oktober 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå