Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene redigerte posten vår, fordi vi to bannet feil bruker i sted.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 CT, banner dere for å ha postet feil bruker i stad, og dere etter endret den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene rettet opp feilbanningen vår i sted, vi to er så ordentlige av oss vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner Cia for å være ordentlige. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Ametyst gutten Nako, banner deg for å si o-ordet. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner Sycen for å banne meg for noe jeg ikke begynte med. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Ametyst gutten Nako, banner deg for å like å spille Minecraft. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner ds for ikke spille re7 vr nå ikke jeg eller litt til etter på da så slutt venter 2 biler på døra spør så får du svar 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Mr-S, banner deg for jeg fikk akkurat vite nå at Julius har blidt pappa igjen på 2tv Nyhetskanalen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å fortelle at Julius har blitt pappa igjen, da gratulerer Cassidy Tvillingene Julius kjempe mye. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner CC si tiø fs Pall Mall. Julius I ble faktisk ikke eldre enn 10 år, da han døde av lungekreft, røper Wikileaks. Kreftsykdommen skal ha vært fremskyndet av at publikum ga den populære sjimpansen sigaretter.8. mar. 2019 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ble lei oss nå når du forteller at Julius er død. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle om den nyheten, nei, Julius har blitt pappa, mens det var tidligere pave som heter Julius I som døde for masse herrens år siden. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Spre-M banner deg for å si til @MR SPEED at det går ikke ann. Julius ble filmet når Tv2 var på dyreparken, i går eller forleden. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner TheDark for å si videre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er glade for at sjimpansen Julius fortsatt lever.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være glade over at jeg rettet opp i det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner SprengeMobil for tusen takk for at du rettet opp i det, nå er Cassidy Tvillingene en glad gutt og en glad jente igjen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner CC beklager den feilen min dere 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Banner MR SPEED for å beklage den feilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå