SprengeMobil Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for nå er det... (da posten ble skrevet) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9002, og vi to synes at du postet en dødsbra Iron Maiden sang her inne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg i å bli sidestarterkonge av side 9002. Takker og bukker og neier! Endret 29. september 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner SprengeMobil for du ble vel sidestarterkonge av side 9002, det var vel Cassidy Tvillingene som ble sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 9000.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å påpeke min flaue tabbe der. Den er fikset nå. Endret 29. september 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner SprengeMobil for det er fort gjort å gjøre tabber av og til, det kan Cassidy Tvillingene skrive under på. Men vi klarer å fikse mesteparten av tabbene og det er jo det viktigste da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å klare å fikse mesteparten av tabbene. Nå legger jeg meg og sover. God natt! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner SprengeMobil for å legge seg til å sove nå, da ønsker Cassidy Tvillingene Ciaran og Ciara deg en riktig god natt.😴😴 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 CT, banner dere for å ha en tenke fjes, begge to på selve profilbildet demmes. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å vite hvilket profilbilde Cassidy Tvillingene har, og det må jo bety at vi to er kloke da siden vi har tenkefjes.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) CT, banner dere for det er dere som har valgt det profilbildet som dere har. 😊😊😊 Utifra min profilbildet, da er jeg splittet i to, med et monster som et kjernepunkt. 😃😃😃 @SprengeMobil derimot har et side smil som ikke er hans. 😀😀😀 @MR SPEED derimot liker Kiss logoen, og selve musikken Kiss. 😎😎😎 Scarvo, derimot liker å peive med armene på en balkong (tror jeg.) 😉😉😉 @N-4K0 liker Amethyst biter fra spillet Mincraft. 😙😙😙 Endret 29. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du beskriver alle profilbildene til Bannetråd v3 gjengen her inne nå, vi to digger beskrivelsen din.😊😊😍😍 Endret 30. september 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 (endret) CT, banner dere for å si d-ordet tre ganger. Endret 30. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha talt at Cassidy Tvillingene brukte bokstaven D, tre ganger i den forrige posten vår.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 (endret) CT, banner dere for å karve sånn, siden dere kalte meg @SprengeMobil i sinn forrige post. Og han har ikke vært på for 1 time siden. Endret 30. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå har Cassidy Tvillingene alias Karvegutten og Karvejenten rettet opp i feilen vår, i posten litt lengre oppe på siden.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 (endret) CT, banner dere for om ca et kvarter må dere løpe etter Drømmetoget. Den har for stor fart mot stasjonen. 😜😝😛 Endret 30. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for det er fullt på Drømmetoget i dag, så derfor må Cassidy Tvillingene hoppe på Drømmebussen i natt.😉😉 Endret 30. september 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 (endret) CT, banner dere for i den Drømmebussen har noen spist tonnevis med råtent egg, og det sinker i hele bussen. Det hjelper ikke bare med å bruke gassmasker. 😜😝😛 Endret 30. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å opplyse Cassidy Tvillingene om stanken på Drømmebussen, da må vi to ringe etter Drømmetaxien.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå