TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for å ha glemt øynene sine hver gang dere har sett meg streame på søndagen. Jeg har til og med nevnt det i streamen min også, helt nederst på den røde stripen med hvit skrift. Endret 25. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) Banner TheDark for å nevne noe som begynner på "g" og slutter på "e". Endret 25. september 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger Huey Lewis & The News.😍😍 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 CT, banner dere for å glemme å kommentere min forrige post. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDark for å ville ha posten sin kommentert. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har bare fulgt med på søndagstreamen din, vi to har ikke fulgt med på lørdagsstreamen din. Derfor visste vi ikke at du streamet på lørdager.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for det står jo på den røde stripen med hvit skrift under selve streamen min, om streame kalenderen min. Som dere tyderlig ikke har sett. Det er det jeg ville frem til. 😑😑 Endret 25. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke sett den røde stripen som du snakker om, det innrømmer vi to. Og det beklager vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 CT, banner dere for å innrømme at de har glemt øynene sine, hver gang de har sett meg streame. 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet at vi to tabbet oss loddrett ut begge to med at vi ikke så det som du hadde skrevet nederst på streamen din. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 CT, banner dere for det går helt greit. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er bare glade for at du ikke er sint eller sur på oss, vi to hadde blitt skikkelig lei oss begge to, hvis du hadde vært sint eller sur på oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 CT, banner dere for å glemme en ting til, jeg klarer ikke å være sinte på dere to. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for er Cassidy Tvillingene yndlingstvillingene dine da.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner fisken de er torsk å sei 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om torsk og sei her nå vi to.😉😉 Endret 25. september 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 CT, banner dere for å poste to forskjellige type fisker. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå poster Cassidy Tvillingene bilde av to fisker til, nemlig laks og ørret.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Banner CC er det noen morgen fugler her da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene kan opplyse om at det ikke er morgenfugler her, det er bare makrell og sild her.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå