SprengeMobil Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha forsovet seg idag. TheDarkSycamore - SCM skrev (25 minutter siden): Spre-M, banner deg for å be en administrator og tre moderatorer til å fjerne 14 poster her inne, når du kan trykke på lille flagg ikonet oppi i høyre hjørnet i start post vinduet. Jeg vet det, men jeg kan få kjeft for veldig mye rapportering... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du også har sett at MR SPEED tullet veldig mye her inne tidligere i dag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) CT, banner dere for å ikke snakke om kjeft, slik @SprengeMobil gorde i stad. Endret 23. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner TheDark for å ha smakt Kjeft da han var liten, synd jeg ikke fikk oppleve Kjeft, for jeg var ikke født ennå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Spre-M, banner deg for da får du bare bygge deg en tidsmaskin. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM kan du gi Cassidy Tvillingene oppskriften på en perfekt tidsmaskin.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å få oppskrift til tidsmaskin av TheDark, jeg og dere to kan jo låne Kvanterattet av disse tre karene der: Endret 23. september 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Spre-M, banner deg for han vil ikke låne Stjernegris. 😢😢😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for vil du og SprengeMobil være med når Cassidy Tvillingene tar oss en tur med kvanterattet.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 CT, banner dere for jeg vil reise med Stjernegris. 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM har du plass til Cassidy Tvillingene om bord også.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 CT, banner dere for de vil ikke reise med @SprengeMobil via Kvanterattet. Da blir jo han lei seg. 😦😦 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ville være med TheDark og Stjernegris. Jeg foretrekker Kvanterattet, fordi man kan stille tid, dato og sted selv. Putter man en stein i Stjernegris, så velger den en helt random tidsepoke. Banner TheDark for å være enig med meg, i at Ciaran og Ciara heller vil reise sammen med meg og Kvanterattet. Endret 23. september 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Spre-M, banner deg for han vil krangle med meg mellom CT, hvem av dem skal reise lagmed. 😦😦😦 Endret 23. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Banner TheDark for å påstå at jeg vil krangle. Kvanterattet er bedre fordi man kan velge tid, dato og sted selv. Endret 23. september 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Spre-M, banner deg for den er ikke like nostalgisk som Stjernegris er. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene vil reise med dere begge to, først med den ene av dere og så med den andre av dere.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) CT, banner dere for å foreslå at de kan splitte seg for første gang i livet sitt. Ciara reiser med meg og Ciaran reiser med Spre-M. 😁😁😜😜 Endret 23. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner TheDark for å terge Ciaran og Ciara en torsdags ettermiddag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Banner SprengeMobil for å se at Cassidy Tvillingene ble terget på en torsdagsettermiddag.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå