SprengeMobil Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gå mange fjellturer sammen både om våren, sommeren og høsten, noe jeg også gjør. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene elsker å gå lange turer sammen både på fjellet og i skogen, om våren sommeren og høsten. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha byttet til Rick Astley i spilleren sin nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger Rick Astley.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge Rick Astley, i likhet med meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har digget Rick Astley siden vi to var 14 år gamle. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Rick Astley siden 2017-2018. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du nevner de årstallene som vi to ble Rick Astley fans. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert ha blitt rickrolled når de to var yngre, hvis dere husker det nettfenomenet hvor man skulle få folk til å trykke på en link til noe interessant, men som egentlig gikk til musikkvideoen til hans største hit Never Gonna Give You Up. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tror at vi to har vært borti det rickrolled greiene da vi var yngre, vi husker ikke helt men vi tror det for det høres så kjent ut nå når du sier det.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha hørt om rickrolling. Nå legger jeg meg og sover. Godtatt! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du skal legge deg til å sove nå, da ønsker vi to deg en riktig god natt. Og vi håper at du drømmer mange fine og koselige drømmer.😴😴 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) CT, banner dere for, kanskje Vedum bringer ulykke for TV2. 😝😝😝 PS: Video en blir ikke direkte linket til den videoen jeg ønsket å dele. 🙄 Kanjske jeg må være medlem på TV2.no for å kunne dele den. Ikke vet jeg. 😑 Endret 15. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Banner ds er valg gal Stem på meg skal lage tulle partiet der står det bare tull hvis du stemmer på meg da stiller jeg til valg ps er vel for seint nå sikkert føller ikke med ds SM CC mista truen valg å Stortinget etter de som ba om min stemne husker som i dag mat prisene skulke gå ned men nei mat prisene gikk jo opp jo arg blir mere sint på sånt da en dere 4 her @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM Endret 15. september 2021 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Banner MR SPEED for å snakke om politikk når valget er over for lengst. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Banner SM vet da det ha ha terge ds. Deg å CC litt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Banner MR SPEED for å ha ertet Ciaran og Ciara litt før jeg våknet, det var ikke terging. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Banner SM ok var det ikke stikker om 7 min 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Banner MR SPEED for å stikke om 7 minutter. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene skal ikke stikke riktig ennå, fordi vi to har akkurat komt nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå