TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å aldri ha røkt. Du har faktisk rett, jeg har brøvd når jeg var liten barn. Jeg fikk lov å prøve av pappa den gang da. Etter det her jeg aldri røkt. Det var æsj æsj. Endret 9. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner TheDark for å ha prøvd å røyke når han var liten. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Spre-M, banner deg for bygg deg en tidsmaskin å reise tilbake i tiden å skyld på min far. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner SM ssi til ds du må prøve karva blad er pipe tobakk denne sterkere en rød mix det var min tobakk du får ikke sterkere en rød mix å karva blad har brukt begge 2 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner MR SPEED for å si videre selv om TheDark var over han, og å oppfordre han til å prøve ut tobakk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner SM han slutter veldig fort etter han har testa rød mix 3 å karva blad de 2 er sterke tobakk SM han angrer veldig fort etter på å merker de tobbakene der er ikke for nybegynnere da man røyker de er farlig sterke husker de de var krukk de da de er ikke for nybegynnere i å røyke SM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Mr-S, banner deg for å fremdeles snakke om papir-snos'en. Endret 9. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner ds slutt da å røyk da gjør som meg slutt var da lego hobbyen begynte da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner MR SPEED for å oppfordre TheDark til å slutte å røyke når han allerede har gjort det for veldig mange år siden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner SM Åsen vet du det da 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Mr-S, banner deg for å ikke har lest hele denne posten her jeg skrev i sta. 😑😑 TheDarkSycamore - SCM skrev (40 minutter siden): Spre-M, banner deg for å aldri ha røkt. Du har faktisk rett, jeg har brøvd når jeg var liten barn. Jeg fikk lov å prøve av pappa den gang da. Etter det her jeg aldri røkt. Det var æsj æsj. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner ds jeg var ikke så heldig da min døde da jeg var 10 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner MR SPEED for å ha mistet faren hans da han var 10 år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner SM har sett faren min her….. jeg ser sånne ting da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner MR SPEED for å se sånne ting. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Spre-M, bannneer deeeeeeeeg for åååååååh hå HÅ... ...snakke om slike ting. 😂🤣 Endret 9. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du E-er og Å-er fælt her nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 CT, bannr dr for ikk " ' og " ' snn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner TheDark for å ta vekk noen bokstaver. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du har kuttet ut bokstavene E og Å her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå