SprengeMobil Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skrive noe jeg ikke snakket om, jeg mente de første 15 sekundene av de tre sangene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner SprengeMobil for da ber Cassidy Tvillingene om unnskyldning for at vi leste feil i sted.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 CT, banner dere for å ikke spise Stratos. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for både ha rett og ta feil der, Cassidy Tvillingene spiser ikke Stratos nå i dag. Men vi to spiste hver vår Stratos på lørdag.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 CT, banner dere for jeg savner han Odd Børretzen. Hvil i fred, Odd. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene digger tekstene til Odd Børretzen vi også.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) CT, banner dere for de liker også han Odd. Endret 6. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har digget Odd Børretzen siden vi to var 13 år gamle.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 CT, banner dere for sjekk dette her. Se gjerne hele videoen. Det hjelper ikke å bruke dong, hvis du ikke resirkulere kartong. 🤣😂😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene holdt på å le oss i hjel begge to av den hysteriske morsomme videoen som du postet her nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 CT, banner dere for dette mener jeg var/er favoritt reklamen til @SprengeMobil, hvis jeg ikke husker helt feil nå. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene digget den reklamen der også. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge den reklamen slik som jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at den reklamen er episk megakul, men vi to er glade i både godteri og frukt og grønnsaker. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være meget glade i både godteri, frukt og grønnsaker, i likhet med meg. Men frukt og grønnsaker er egentlig best uansett. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å bekrefte at jeg husket rett, om den Bama reklamen. Endret 6. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du fikk bekreftet at du husket riktig, angående den Bama reklamen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 CT, banner dere for har dere dobblet dosen eller? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke doblet dosen på VitaePro, men vi to har kanskje doblet dosen på kul-heten vår.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 CT, banner dere for å ha doblet dosen... ...på kul-heten deres eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå