SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Modern Talking siden de to sluttet med flimreboksen. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for da Cassidy Tvillingene ble 13 år gamle, da byttet vi to ut flimreboksen med musikkboksen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha byttet ut flimreboksen med musikkboksen. Endret 30. august 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene mener radioen når vi to sier musikkboksen, vi begynte å kalle TV-en for flimreboksen og radioen for musikkboksen da vi var 12 år gamle. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å mene radioen som musikkboksen. Nå skjønner jeg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene likte å tøffe oss da vi var 12 år gamle, og vi trodde at vi var så kule da vi oppfant de to ordene flimreboksen og musikkboksen.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle hvorfor de to brukte ordene flimreboksen og musikkboksen. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for nå når Cassidy Tvillingene snart blir 18 år gamle, nå synes vi to at det er litt morsomt å bruke de to ordene flimreboksen og musikkboksen av og til. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å synes at det er litt morsomt å bruke de to ordene ennå, noe jeg også synes. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for nå er det bare 3 måneder til Cassidy Tvillingene blir 18 år gamle. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å glede seg veldig til 18-årsdagen deres, som er nøyaktig tre måneder igjen til. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke bestemt oss hvordan vi skal feire 18 årsdagen vår om 3 måneder, men vi skal finne på noe koselig og hyggelig sammen bare vi to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å finne på noe koselig og hyggelig sammen bare de to. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Spre-M, banner deg for å ikke ha tatt Partikabalen i dag. Jeg tok den to ganger, og fikk dette. Første test: Andre test: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner TheDark for å få meg til å ta Partikabalen. Resultatet kommer straks! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er førstegangsvelgere i år, men vi to kommer ikke til å stemme fordi vi har ikke funnet noen partier som vi føler at vi er enige nok med til å stemme på. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) CT, banner dere for da er jo Partikabalen noe dere kan prøve teste dere. Jeg har heller ikke noen fast parti å stemme på ikke helt enda. Stemmen min er alltids variert for hver valg. Endret 30. august 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner TheDark for å få resultatet fra min test her. Det ble KrF! Men uansett stemmer jeg på Sp. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene prøvde Partikabalen til NRK i forrige uke, og vi to var mest enige med SV og Rødt. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha prøvd ut valgomaten til NRK. Den har jeg ikke prøvd, men det skal jeg gjøre nå. Jeg glemte å nevne at Ap og Sp kom på andre og tredjeplass i den første valgkabalen jeg gjorde på TV 2. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå