Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner MR SPEED for å vise Arnulf "Høggeren" Paulsen sin logo.

Det stygge fallet i hoppbakken jeg gjorde var bare i spillet Deluxe Ski Jump 4, og jeg la til Prima Vera sin versjon av Boom Bang a Bang, der Tom Mathisen synger tittelstrofen kun én gang og så får han hjerteinfarkt. :rofl: Det fallet skjedde som følge av det "hjerteinfarktet" jeg lagde med datamusa. Trenger ikke å være lei seg eller sur av det, det er bare i et spill. :yes: 

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (20 minutter siden):

Banner MR SPEED for å vise Arnulf "Høggeren" Paulsen sin logo.

Det stygge fallet i hoppbakken jeg gjorde var bare i spillet Deluxe Ski Jump 4, og jeg la til Prima Vera sin versjon av Boom Bang a Bang, der Tom Mathisen synger tittelstrofen kun én gang og så får han hjerteinfarkt. :rofl: Det fallet skjedde som følge av det "hjerteinfarktet" jeg lagde med datamusa. Trenger ikke å være lei seg eller sur av det, det er bare i et spill. :yes: 

Banner SM glemte liker oxo prima vera

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Banner MR SPEED for å også like Prima Vera, slik som meg og Ciaran og Ciara. :thumbs: 

Foruten Prima Veras versjon av Boom Bang a Bang, fra Ha ha he he ho! (De gærne har'e godt)-albumet, finnes også en versjon av I Left My Heart in San Francisco på samme album, hvor Tom Mathisen også synger tittelstrofen kun én gang før han får hjerteinfarkt. :rofl: Boom Bang a Bang er den korteste Prima Vera-sangen noensinne, mens I Left My Heart in San Francisco kommer på andreplass.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...