SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke vite før nå at jeg har vært og plukket moltebær i ettermiddag, og dermed var jeg tilbake! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for å fortelle at du har vært å plukket moltebær i dag, nå fikk Cassidy Tvillingene skikkelig lyst på moltebær her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått skikkelig lyst på moltebær pga at jeg har skrevet om det jeg gjorde. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har dessverre ikke så mye moltebær her i Bergensområdet som vi to bor.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha så mye moltebær i Bergensområdet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene plukker mye blåbær sammen om sensommeren. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å plukke mye blåbær om sensommeren. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for om sensommeren spiser Cassidy Tvillingene så mye blåbær, at det tyter blåbær utav ørene våre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å få blåbær til å tyte ut av ørene sine. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for at Cassidy Tvillingene fikk deg til å flire på en sensommerkveld i august. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått meg til å flire. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SM kjøpt 2 STORE BLÅ BÆR BOXSER ikke fått det 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner MR SPEED for å ha tatt på seg Speedo-en nå igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om Speedo-en til MR SPEED her vi to.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg snakker om. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene leser hva det blir snakket om her inne.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to leser hva det blir snkaket om. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene følger med på hva det blir snakket om her inne vi to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å alltids følge med på hva som skjer i trådene de to poster i. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker å følge med på hva som skjer her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå