Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for å gi Cassidy Tvillingene kveldens første fulltreffer, og den takker og bukker og neier vi to for. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bli kronet til sidestarterkonge og sidestarterdronning nok en gang. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for da får Cassidy Tvillingene nok en kroningsseremoni å planlegge sammen da.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert justere litt i motsetning til igår for å få litt variasjon. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for det stemmer bra det, for Cassidy Tvillingene er Justeringsgutten og Justeringsjenten.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg min første fulltreffer for ikveld. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SM det er grunnen til vi ikke ser deg da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Banner MR SPEED for å ta helt feil. Det er ikke OL som gjør at jeg ikke er på forumet. Jeg ser litt på OL, men ellers er jeg ute pga det fine været. Når det er fint vær, med sol og varme, da er jeg ikke her da. Endret 7. august 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene hører at du koser deg ute i finværet, og så gjetter vi to på at du er mye ute og sykler også.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha rett i det, jeg syklet meg en tur i kveldssola. Før det har jeg også sett syklistene i Arctic Race of Norway suse forbi der jeg bor. De to får også sin andre fulltreffer for ikveld. Endret 7. august 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene mener at vi må nyte sommeren før høsten kommer. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SM for å sykkele 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner MR SPEED for å kalle Ciaran og Ciara for SM. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du så at vi to ble kalt for SM av MR SPEED.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg så. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg så. Banner SM tar ikke sjanse på CC skriver fortere en meg er sein sm Åsen sykkel har du 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner MR SPEED for å ville spørre om hva slags sykkel jeg har. https://sport1.no/varemerker/scott/speedster-20-disc-280641-stellar-blue-75052/ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SM sorry må bære vont i miten der hadde en ven som har rasesykkel til 50.000.kr trur den gikk fort 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner MR SPEED for å ha hatt en venn som har en racersykkel til 50 000 kroner. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så bilde av sykkelen din under linken som du postet i sted, vi to synes at den ser megakul ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå