Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har hatt en fin sommer, og vi to håper at du og Scarvo også har hatt en god sommer.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett i det, og de to får kveldens første fulltreffer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier for kveldens første fulltreffer som vi to fikk av deg nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) CT banner dere for å jeg har laget en god del hjemmelaget Hearthstone kort, noen hånd tegnet og noen hjelp av et nettprogram. Jeg har ikke laget bildet da. Men teksten og navnet står jeg bak. Spoiler Pluss enda mer... Her er de jeg har tegnet selv for hånd. Spoiler Endret 5. august 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig flink kunstner, og vi to digger de tegningene som du hadde tegnet der. Du er skikkelig flink.😍😍 Endret 5. august 2021 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet på meg som har spist kveldsmat. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for å ha spist kveldsmat, da lurer de to nysgjerrige Cassidy Tvillingene på hva som sto på menyen din i kveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å lure på hva jeg har spist til kveldsmat. Jeg lagde meg en ostebaguette med kokt skinke og gräddost. Jeg kjøpte både det første og siste mens jeg var innom Rema 1000 da jeg syklet meg en tur innom nabokommunen min i sør. Endret 5. august 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du både har spist en herlig kveldsmat og krysset kommunegrensen på sykkelen din i kveld. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg har skrevet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, og Cassidy Tvillingene har spist to ostesmørbrød hver med ost skinke og tomat på til kveldsmat i sted vi to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg min første fulltreffer for ikveld på tampen av 5. august 2021. Takker og bukker og neier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for nå ble Cassidy Tvillingene de første to til å banne sammen her, den 6. August 2021. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bli de to første som banner sammen her den 6. august 2021, jeg ble den andre som bannet her den 6. august 2021. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ble midnattsbannere i sted.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt midnattsbannere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Midnattsbannergutten og Midnattsbannerjenten vi to.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi seg selv det første gutten og jenten-navnet i august 2021. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har hatt sommerferie ifra gutten og jenten navnene nå i sommer.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha hatt sommerferie med å produsere gutten og jenten-navn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå