TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 CC, banner dere for å være nattevranglere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er nattdyr som katten vi to. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 CC, banner dere for det har blidt så stille her inne i bannetråden. @SprengeMobil, @MR SPEED, @N-4K0, @Scarvo, @Millennium-Blå, @Ciaran og Ciara, dere må bli mer ivrigere enn dere er her inne i bannetråden. 🙄🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vil banne aktivt her inne, men det er jo ingen andre som banner oss to da. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (24 minutter siden): CC, banner dere for det har blidt så stille her inne i bannetråden. @SprengeMobil, @MR SPEED, @N-4K0, @Scarvo, @Millennium-Blå, @Ciaran og Ciara, dere må bli mer ivrigere enn dere er her inne i bannetråden. 🙄🙄 Banner fri kommentar tenkt å forlate forsvinne bli bort aldri komme hit igjen i banne tråden forumer etter denne posten blir skrevet logger jeg av å aldri kommer jeg til bake hit hadde nå loger jeg av ut av forumet lykke til alle her i tråden Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Mr-S, banner deg for å forlater oss for godt. 😢😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er også veldig lei oss nå for at MR SPEED forlater oss for godt. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha lest den triste nyheten om at ZZ Top-bassist Dusty Hill har gått bort, 72 år gammel. https://www.vg.no/rampelys/i/Ry7gy8/zz-top-bassist-dusty-hill-er-doed?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row9_pos1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har fått med oss den triste nyheten at ZZ Top Bassisten Dusty Hill døde i dag 72 år gammel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Spre-M, banner deg for han er også trist, men over noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er også triste over noe annet i dag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å også være triste over noe annet idag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Banner SprengeMobil for det andre som Cassidy Tvillingene er triste over i dag, det er det som MR SPEED skrev i den bannefrie kommentaren sin her i sted. Endret 28. juli 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha lest at MR SPEED skal forlate forumet etter at han skrev sin siste post lenger opp. Jeg blir også å savne han som tidligere hadde det kule brukernavnet Jokingnutria. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 CC, banner dere for se denne morsomme bildet her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner Sycen selv for å igjen vise et rart bilde her, og å kalle meg CC. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger det kule og morsomme bildet som TheDarkSycamore-SCM postet over her i sted.😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 CC, banner dere for å ikke syns det bildet var rar, slik Spre-M syns. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det bildet var rart på en kul og morsom måte.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å holde Bannetråden v3 i live sammen med Sycen selv. Det fine været oppe i nord, pluss mine nye sykkelvaner gjør at jeg ikke er her så ofte. Jeg kommer innom sent på kvelden Endret 28. juli 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå