Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er enda flinkere til å begå tabber, vi to er Tabbegutten og Tabbejenten. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å igjen bli kronet til sidestarterkonge og sidestarterdronning. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for Sidestarterkongen Ciaran og Sidestarterdronningen Ciara begynner å få en del sidestarterkroninger på listen vår nå vi to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke huske hvor mange sidestarterkroninger de to har hatt tidligere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke ført noen statistikk over hvor mange sidestarterkroninger som vi to har hatt her inne i Bannetråden v3. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å aldri ha ført noen statistikk over noe som helst, bortsett fra fulltreffere, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke ført noen statistikk over fulltrefferne som vi to har fått, men vi førte litt statistikker sammen over forskjellige ting og greier da vi var liten og yngre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ført litt statistikker over forskjellige ting når de to var yngre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene førte statistikker sammen over hvor ofte vi to kom i trøbbel og fikk husarrest da vi var liten og yngre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ført statistikker over hvor ofte de to kom i trøbbel og fikk husarrest når de to var yngre. Jeg førte aldri sånne stastistikker. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for du var sikkert veldig snill og grei da du var liten og yngre, akkurat som du er nå. Cassidy Tvillingene var en skikkelig rampegutt og en skikkelig rampejente da vi to var liten og yngre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært skikkelig rampete da de to var liten og yngre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var skikkelig rampete før, vi to kom ofte opp i trøbbel sammen og vi fikk ofte husarrest også da vi var liten og yngre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet i over et halvt døgn på neste post. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ventet 4 timer før vi to bannet deg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 CC, banner dere for å ikke se på sommer OL. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke sett på verken sommer OL, vinter OL eller noe som helst sport eller idrett siden vi to var 13 år gamle. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 CC, banner dere for å ha fått glipp av god del av OL generelt. 😏😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er mye mer interesserte i musikk enn hva vi to er i idrett. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) CC, banner dere for jeg er heller ikke stor idrett entusiast. Men det hender av og til at jeg følger meg. 😏😏 I år fikk jeg løst å følge litt med. Endret 26. juli 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå