Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner MR SPEED for å terge Sycen selv.

@TheDarkSycamore - SCM, du trenger ikke å forlate forumet, da du er uskyldig. Hvis Sycen selv mener det MR SPEED gjør er regelbrudd, da må vel MR SPEED ut herfra, ettersom han er ansvarlig for og er skyldig i dette. Teknisk sett vil jeg ikke si at å poste flere bilder gang på gang er det samme og gjentakende, da bildene teknisk sett er forskjellige, hvis ikke samme bildene brukes.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

CC, banner dere for å si videre til Spre-M, at jeg har ikke tenkt å forlate selve forumet, men kanskje denne tråden, avhengig av overbruken til @MR SPEED sine bilder. @SprengeMobil, har nevnt dette før også. Hvis en person poster opp mot 50 bilder eller mer, uavhengig om de er like eller ikke, kan det fort bli sett som spam. Jeg kan akseptere 2 - 4 bilder i en post. 😏😏

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Banner Sycen selv for å si videre.

Banner Ciaran og Ciara for å lese hva Sycen selv vurderer. Jeg vil nok heller ha fått MR SPEED til å stoppe bildeposting, eller fått han til å putte bildene i spoiler eller poste i PM, fremfor å la en uskyldig bruker forlate tråden.

Jeg vil nok si at å poste veldig mye, opp i mot 50-100 bilder eller et tusentalls YouTube-videoer eller å skrive bortimot en milliard tegn på en hel side i en tråd, da vil nok det kræsje, så som i den tidligere Okkuperingsleken der du skrev Sex veldig mange ganger på side 71 der.

Endret av SprengeMobil
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...