Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner MR SPEED for å smile og juble over at jeg erter han.

Kan ikke @TheDarkSycamore - SCM plz slutte med posting av bilder av Lana Del Rey? :( Jeg vil ikke at det skal snakkes mer om henne her inne, pga at den greia jeg har hatt for henne var en "unhealthy obsession" som det heter på godt engelsk, og at det mest bare handlet om sex og ikke om musikk. Jeg angrer kraftig på bildene jeg har postet av henne, og de vil jeg gjerne slette hvis jeg blir moderator en dag. Scarvo sa seg helt enig i dette, N-4K0 skjønner hele greia, og eneste gangene jeg vil snakke om henne er når det snakkes om musikk, og plateinnkjøp osv... En annen ting jeg også gjerne tar opp, er dette; Grunnen til at jeg ikke vil at det bare skal skrives "L"ana her inne, er at folk som ikke kjenner til henne, eller ikke har vært her før, blir sikkert å lure på hvem det er, om det er Lana Del Rey eller Lana Rhoades osv. Hadde hun bare vært kjent som "Lana", så hadde det stått det på platene hennes istedetfor "Lana Del Rey". Æresord. Discord. Takk for meg. Jeg gir meg. Jeg legger meg og sover. Ha det. God morgen. God natt.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (3 timer siden):

Banner MR SPEED for å smile og juble over at jeg erter han.

Kan ikke @TheDarkSycamore - SCM plz slutte med posting av bilder av Lana Del Rey? :( Jeg vil ikke at det skal snakkes mer om henne her inne, pga at den greia jeg har hatt for henne var en "unhealthy obsession" som det heter på godt engelsk, og at det mest bare handlet om sex og ikke om musikk. Jeg angrer kraftig på bildene jeg har postet av henne, og de vil jeg gjerne slette hvis jeg blir moderator en dag. Scarvo sa seg helt enig i dette, N-4K0 skjønner hele greia, og eneste gangene jeg vil snakke om henne er når det snakkes om musikk, og plateinnkjøp osv... En annen ting jeg også gjerne tar opp, er dette; Grunnen til at jeg ikke vil at det bare skal skrives "L"ana her inne, er at folk som ikke kjenner til henne, eller ikke har vært her før, blir sikkert å lure på hvem det er, om det er Lana Del Rey eller Lana Rhoades osv. Hadde hun bare vært kjent som "Lana", så hadde det stått det på platene hennes istedetfor "Lana Del Rey". Æresord. Discord. Takk for meg. Jeg gir meg. Jeg legger meg og sover. Ha det. God morgen. God natt.

Bannefri kommentar:

Jeg klarer heller ikke å skjønne helt greia. 😑😑 Jeg kan godt fjerne den null stress. Ikke vondt ment da, de rare småe tingene som du reagerer på. Det vil jo bare tappe deg for krefter. Er ikke det på tide å tenke "hvorfor reagerer jeg sånn egentlig på dette, dette er egentlig bagatelle ting?". Slapp av, jeg skal ikke ramse opp de småe rare bagatellene som du reagerer på. 😃 Men jeg syns det er kjempe bra at du sier i fra. Som jeg sa, jeg kan godt fjerne den siste av ho, null stress no joggedress. 👍😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...