Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene så på streamingen din i en liten stund i kveld vi to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett på Sycens livestream ikveld. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har sett på TheDarkSycamore-SCM sin livestream i sted, og vi to synes at den var skikkelig kul. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Spre-M, banner deg for han har også sett meg streame i deg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner Sycen selv for å banne Ciaran og Ciara med en variant av mitt navn. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) Banner SM se her Endret 11. august 2021 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner MR SPEED for å vise mange bilder. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du så bildene som MR SPEED postet her inne nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) Banner CC se her det liker CC @Ciaran og Ciara Endret 18. juli 2021 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner MR SPEED for å poste bilder av The Beatles. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) Spre-M, banner deg for nå mimrer jeg tilbake på da du hadde dette bilde som profilbildet. --Slettet bilde-- Endret 19. juli 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du mimrer tilbake til den tiden da SprengeMobil hadde dette bildet over her som profilbilde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Banner CC se her ds spam husker klaging Har alle Endret 11. august 2021 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene digger de megakuleracerbilene som du har postet bilde av her i sted vi to. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Banner CC for de digger bildene mine 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Banner MR SPEED for å digge Ciaran og Ciaras bilder. Endret 19. juli 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Banner SM for å erte meg 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Banner MR SPEED for å smile og juble over at jeg erter han. Kan ikke @TheDarkSycamore - SCM plz slutte med posting av bilder av Lana Del Rey? Jeg vil ikke at det skal snakkes mer om henne her inne, pga at den greia jeg har hatt for henne var en "unhealthy obsession" som det heter på godt engelsk, og at det mest bare handlet om sex og ikke om musikk. Jeg angrer kraftig på bildene jeg har postet av henne, og de vil jeg gjerne slette hvis jeg blir moderator en dag. Scarvo sa seg helt enig i dette, N-4K0 skjønner hele greia, og eneste gangene jeg vil snakke om henne er når det snakkes om musikk, og plateinnkjøp osv... En annen ting jeg også gjerne tar opp, er dette; Grunnen til at jeg ikke vil at det bare skal skrives "L"ana her inne, er at folk som ikke kjenner til henne, eller ikke har vært her før, blir sikkert å lure på hvem det er, om det er Lana Del Rey eller Lana Rhoades osv. Hadde hun bare vært kjent som "Lana", så hadde det stått det på platene hennes istedetfor "Lana Del Rey". Æresord. Discord. Takk for meg. Jeg gir meg. Jeg legger meg og sover. Ha det. God morgen. God natt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Banner SM for nevne den du vet copy fra Harry Potter 😍 kjøpt lego 1400.kr 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) SprengeMobil skrev (3 timer siden): Banner MR SPEED for å smile og juble over at jeg erter han. Kan ikke @TheDarkSycamore - SCM plz slutte med posting av bilder av Lana Del Rey? Jeg vil ikke at det skal snakkes mer om henne her inne, pga at den greia jeg har hatt for henne var en "unhealthy obsession" som det heter på godt engelsk, og at det mest bare handlet om sex og ikke om musikk. Jeg angrer kraftig på bildene jeg har postet av henne, og de vil jeg gjerne slette hvis jeg blir moderator en dag. Scarvo sa seg helt enig i dette, N-4K0 skjønner hele greia, og eneste gangene jeg vil snakke om henne er når det snakkes om musikk, og plateinnkjøp osv... En annen ting jeg også gjerne tar opp, er dette; Grunnen til at jeg ikke vil at det bare skal skrives "L"ana her inne, er at folk som ikke kjenner til henne, eller ikke har vært her før, blir sikkert å lure på hvem det er, om det er Lana Del Rey eller Lana Rhoades osv. Hadde hun bare vært kjent som "Lana", så hadde det stått det på platene hennes istedetfor "Lana Del Rey". Æresord. Discord. Takk for meg. Jeg gir meg. Jeg legger meg og sover. Ha det. God morgen. God natt. Bannefri kommentar: Jeg klarer heller ikke å skjønne helt greia. 😑😑 Jeg kan godt fjerne den null stress. Ikke vondt ment da, de rare småe tingene som du reagerer på. Det vil jo bare tappe deg for krefter. Er ikke det på tide å tenke "hvorfor reagerer jeg sånn egentlig på dette, dette er egentlig bagatelle ting?". Slapp av, jeg skal ikke ramse opp de småe rare bagatellene som du reagerer på. 😃 Men jeg syns det er kjempe bra at du sier i fra. Som jeg sa, jeg kan godt fjerne den siste av ho, null stress no joggedress. 👍😏 Endret 19. juli 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå