Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Bryan Adams siden de to begynte på Diskusjon.no. Jeg personlig har digget Bryan Adams siden jeg var liten, husker ikke alderen, men da spilte jeg samle-CD-en So Far So Good på CD-spilleren og jeg spilte kun første spor, Summer of '69, også hoppet jeg og danset.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Banner Vc de 2 er danse gale meler dere på tv programmet skal vi danse 

Skal vi danse er en norsk konkurranse innen selskapsdans som har gått på TV 2 siden 2006. I serien blir norske kjendiser satt i dansepar med profesjonelle selskapsdansere, og danser til vurdering av et dommerpanel og av TV-seerne. Det paret med færrest stemmer går ut per program.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Banner MR SPEED for å skrive at Ciaran og Ciara ikke vil være kjendiser.

MR SPEED skrev (4 timer siden):

Banner Vc de 2 er danse gale meler dere på tv programmet skal vi danse 

Skal vi danse er en norsk konkurranse innen selskapsdans som har gått på TV 2 siden 2006. I serien blir norske kjendiser satt i dansepar med profesjonelle selskapsdansere, og danser til vurdering av et dommerpanel og av TV-seerne. Det paret med færrest stemmer går ut per program.

Skal vi danse er ikke noe man melder på, folkene i TV 2 håndplukker kjendiser som skal være med, på lik linje med Stjernekamp, Kompani Lauritzen, Mesternes Mester osv... Disse konkurransene på TV kan man melde seg på:

• Idol (TV 2), sangkonkurranse
  • The Voice (TV 2), sangkonkurranse
  • Norske talenter (TV 2)
  • f.eks.
Endret av SprengeMobil
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...