Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sliter av og til med å komme med noe nytt, når vi to skal banne. Fordi det er ikke alltid så lett og komme på nye ting og banne med.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 CC, banner dere rivaler for første man til sengs. 😝😝😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kan opplyse om at vår faste leggetid fortsatt er klokken 02.30.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 CC, banner dere for å ikke vil konkurre med meg, De Kjedelige Tvillingene. 😑😝😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å kalle Cassidy Tvillingene for kjedelige, vi to takker for å få et sånt hyggelig kompliment her i natt.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 (endret) CC, @SprengeMobil, @Scarvo, @MR SPEED, @N-4K0, @Pliscin, @Millennium-Blå og ikke minst meg selv @TheDarkSycamore - SCM, banner dere alle for, se hva jeg har Twittet i dag. Endret 23. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er enige med deg der, vi to synes at det er så bra at du sier ifra. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 CC, banner dere for å være enig at UEFA er skrudd i hodet om angående LBGTQ+ opplegget. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene er 110% enige med deg der. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 CC, banner dere for å være 10% mer en normalt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skriver rare og teite ting av og til dessverre. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 CC, banner dere for det går helt fint. 👍😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ble en glad gutt og en glad jente, nå når du sa at det går helt fint.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner CC se her et bilde glemt +sushi nå nesten tom må nå bruke 800k.kr igjen på meny må kjøpe mere nei tullet der holder for en stund nå 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) Banner MR SPEED for å si at det holder med sushi. TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): CC, banner dere for å være enig at UEFA er skrudd i hodet om angående LBGTQ+ opplegget. UEFA er ikke skrudd i hodet. Klart de støtter LHBTQ+, de gir Tysklands landslagskaptein og keeper Manuel Neuer lov til å bære regnbuefarget kapteinsbind. Han er vel eneste? som bruker regnbuefarget kapteinsbind i EM. Eneste store greia er at de ikke gir foretaket som eier Allianz Arena lov til å lyse opp arenaen i regnbuens farger. Dette pga. at de så på dette som politisk når Ungarns (som vedtok en idiotisk homofobisk lov) landslag spilte der mot Tyskland. De hadde lov til å lyse opp arenaen i regnbuens farger i de to foregående kampene der, og en kvartfinale skal senere spilles der. Les linken under, så skjønner dere at UEFA klart støtter regnbuen. De er forøvrig også sterkt imot rasisme. Jeg følte meg krenket av Sycens tweet, siden jeg er en svært fotballinteressert person. Derfor skjønner jeg heie greia mye mer enn det Sycen selv utbasonerer. I tilleg har jeg i flere år har visst at UEFA er imot rasisme. Jeg er også tilhenger av LHBTQ+, og er ikke på noe som helst måte homofob. Vennligst ikke kritiser det jeg skrev, ellers må jeg forlate forumet for en langvarig pustepause, noe jeg ikke ønsker. https://www.uefa.com/insideuefa/about-uefa/news/026a-129679d2d1d6-66cada236eab-1000--uefa-respects-the-rainbow/ Endret 24. juni 2021 av SprengeMobil 3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner Sprengemobil for å true med forlate forumet for å puste dersom han mottar kritikk for sitt siste innlegg (som jeg forøvrig er enig med han i) 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner Scarvo for å være enig med meg om det jeg skrev. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 SprengeMobil skrev (2 timer siden): Banner MR SPEED for å si at det holder med sushi. UEFA er ikke skrudd i hodet. Klart de støtter LHBTQ+, de gir Tysklands landslagskaptein og keeper Manuel Neuer lov til å bære regnbuefarget kapteinsbind. Han er vel eneste? som bruker regnbuefarget kapteinsbind i EM. Eneste store greia er at de ikke gir foretaket som eier Allianz Arena lov til å lyse opp arenaen i regnbuens farger. Dette pga. at de så på dette som politisk når Ungarns (som vedtok en idiotisk homofobisk lov) landslag spilte der mot Tyskland. De hadde lov til å lyse opp arenaen i regnbuens farger i de to foregående kampene der, og en kvartfinale skal senere spilles der. Les linken under, så skjønner dere at UEFA klart støtter regnbuen. De er forøvrig også sterkt imot rasisme. Jeg følte meg krenket av Sycens tweet, siden jeg er en svært fotballinteressert person. Derfor skjønner jeg heie greia mye mer enn det Sycen selv utbasonerer. I tilleg har jeg i flere år har visst at UEFA er imot rasisme. Jeg er også tilhenger av LHBTQ+, og er ikke på noe som helst måte homofob. Vennligst ikke kritiser det jeg skrev, ellers må jeg forlate forumet for en langvarig pustepause, noe jeg ikke ønsker. https://www.uefa.com/insideuefa/about-uefa/news/026a-129679d2d1d6-66cada236eab-1000--uefa-respects-the-rainbow/ Banner SM jeg er veldig VELDIG imponert av fotball kunnskapene dine lik linje med musikk kunnskapene din YEAH YEAH Det LIKTE JEG SM VELDIG ENIG VENNEN😍 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner MR SPEED for å være imponert av det jeg skrev om LHBTQ+ og fotball. Takker og bukker og neier. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Banner SM nå gjør han gymnastikk med den der under ut med henda dine 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå