TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 SprengeMobil skrev (18 minutter siden): Banner MR SPEED for å kjøre med RC-bil. Irritasjon mente jeg siden jeg vet du ikke liker sushi. Mr-S, banner deg for å si til Spre-M, at han husker rett at jeg ikke liker sushi. Men det trenger ikke å bety at jeg blir irritert hvis jeg ser det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Mr-S, banner deg for å si til Spre-M, at han husker rett at jeg ikke liker sushi. Men det trenger ikke å bety at jeg blir irritert hvis jeg ser det. Banner ds si til SM er ille rc bil det lego RC X-treme terrengkjøretøy nr 42099 jo kan styrers fra mobil https://www.lego.com/nb-no/product/4x4-x-treme-off-roader-42099 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner MR SPEED for å både sitere og knurte inn en lenke. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene verken siterer eller poster lenker her.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner CC pay attention check for correct oirentation 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du skriver på engelsk nå vi to.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 (endret) Banner CC for det se her dere Endret 23. juni 2021 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du har postet to kule bilder her inne.😍😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at sushi er pyton, vi to vil heller ha røkelaks og røkeørret.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner MR SPEED for å poste bilde av noe som Cassidy Tvillingene ikke helt ser hva er.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 (endret) Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Banner MR SPEED for å poste bilde av noe som Cassidy Tvillingene ikke helt ser hva er.😊😊 Banner CC ikke jeg vet hva det er Ok et bilde da 😝 må lime den står nå å limes da tok den opp på feil side men fiksa det da Endret 23. juni 2021 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du postet bilde av en stor trekasse her inne nå.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 CC, banner dere for å nå er jeg også i kreative gjørnet. En liten smakebit av skissene mine til unike brettspillet jeg holder på med å lage. 🎲🎲🎲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å lage egne brettspill, du er så kreativ og du imponerer Cassidy Tvillingene stadig vekk.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): CC, banner dere for å nå er jeg også i kreative gjørnet. En liten smakebit av skissene mine til unike brettspillet jeg holder på med å lage. 🎲🎲🎲 Banner ds se her 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Mr-S, banner deg for å poste et kjederlig MC-bil batteri. 🤪😜😛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er eksperter i å poste kjedelige bilder, alle de bildene som vi to poster er gørrkjedelige.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Mr-S, banner deg for å poste et kjederlig MC-bil batteri. 🤪😜😛 Banner ds for å erte felt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå