SprengeMobil Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner Sycen selv for å ha Island-dag straks. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke Irland-dag den 17.Mars.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å feire St. Patrick's Day 17. mars. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Sprengja farsíma , ég sver þig að halda ekki upp á Íslandsdaginn núna. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner Sycen selv for å gjøre sin variant av svenskingen min. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å banne på islandsk, som er et språk som Cassidy Tvillingene synes er veldig vakkert.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 CC, sver að elska íslenska tungu, eins og ég. 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): CC, sver að elska íslenska tungu, eins og ég. 🥰🥰 Banner dosseren vår se her😝😝😝😝😝 ha ha ha ha ha ha lykke til ds 😝😝😝 Nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne Jeg orker ikke leve mer med deg Nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne Jeg orker ikke leve mer med deg Bryllupsløftet var å elske meg til døden Men det løftet ja det brøt du ganske fort For det løftet ja det brøt du bryllupsnatten Du låste døra til vårt lille soverom Nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne - - - Kan du huske da jeg spurte deg Johanne Om du ikke kunne tenkt deg noen små Men da slo hun meg i hodet med en tresko Og låste døra da jeg sa jeg ville gå Ja nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne - - - Jeg får aldri glemme natten jeg fikk lov til Å ligge i samme senga som du lå Jeg ble nekta å ligge under teppet Jeg lå å svetta der med store bukser på Ja nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne - - - Ja nå skal vi skilles Johanne - Nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne Jeg orker ikke leve mer med deg Nå skal vi skilles Johanne - skilles Johanne Jeg orker ikke leve mer med deg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du plager oss andre med Sputnik musikk her inne nå.😉😉 Endret 16. juni 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Hr. Hraði, sver að pirra mig. CC, bölvaðu þér fyrir að krjúpa fram hjá mér. Endret 16. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå var visst Cassidy Tvillingene en rampegutt og en rampejente som bøllet oss frem i køen her.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) CC, bölvaðu þér fyrir að vera óþekk stelpa og óþekk strákur. 🙃🙃 Endret 16. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene digger å være litt rampete av og til.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 CC, sver það að þér líkar stundum við að vera óþekkur. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er stor sett en snill og grei gutt, og en snill og grei jente da.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å stort sett være snille og greie. Endret 16. juni 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sluttet å gjøre rampestreker sammen da vi to var 14 år gamle, og etter det så har vi stor sett vært snille og greie.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha sluttet å gjøre rampestreker i 2017-2018. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) CC, sverja að staðfesta að þeir séu hættir að vera óþekkir þegar þeir voru fjórtán ára gamall. Sprengja farsíma, sverðu við hann og kraup niður núna. Endret 16. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Banner Sycen selv for å endre på islandsk Syc-vis. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå