Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at både du SprengeMobil og MR SPEED er tre kule karer.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran och Ciara för att tycka at jag, Sycen själv och MR SPEED är kula killar. Tack så mycket! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du fortsatt skriver på svensk her inne vi to.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg skrev på da, men nå bytter jeg tilbake til norsk nå! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Kris, banner deg for om 10 dager kommer jeg også snakke på et språk som jeg liker. Bare for en dag. 😊😊 Endret 7. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore for å ville skrive på islandsk for en dag, slik SprengeMobil gjorde når han skrev på svensk. Endret 7. juni 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Kris, banner deg for å ha fått sinn første fulltreffer i dag. 😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner TheDarkSycamore for å snakke om fulltreffere som Ciaran og Ciara og SprengeMobil snakker mye om. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du forteller TheDarkSycamore-SCM at det er du og oss to som snakker om fulltreffere her.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg forteller. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så at du fortalte i sted vi to.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å igjen bekrefte at de to så at jeg fortalte istad. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kom visst med en dobbelbekreftelse i sted vi, det blir en bekreftelse per tvilling det.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle om dobbelbekreftelsen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner SprengeMobil for dobbelbekreftelser er en av Cassidy Tvillingene sine mange greier det.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å kalle dobbelbekreftelse som en av deres mange greier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har mange greier sammen her nå vi to.😉😉 Endret 7. juni 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt flaue nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var flaue i sted, men vi to er ikke det nå lengre.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke være flaue lengre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå