Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har digget Queens Of The Stone Age siden vi to var 14 år gamle. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Queens of the Stone Age siden 2017-2018. Jeg oppdaget de på Guitar Hero III, hvor sangen 3's & 7's var der, også oppdaget jeg den råbra låta No One Knows da jeg hørte på Popquiz for noen år siden. Har begynt å virkelig digge de etter hvert, og har plata Songs for the Deaf i samlinga, på CD riktignok. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for å dele mye herlig musikkinfo om Queens Of The Stone Age med Cassidy Tvillingene her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å motta herlig musikkinfo fra meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene setter veldig stor pris på musikkinfoen som vi får fra deg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sette veldig stor pris på musikkinfoen de to får fra meg. Takker og bukker og neier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er så imponerte over all den musikkunnskapen som du har.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være så imponerte over all musikkunnskapen som jeg har. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gleder oss alltid til å få ny musikkunnskap fra deg.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å høre på en sang jeg virkelig digger for øyeblikket, som også kan ses på min Last.fm. Endret 4. juni 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er en dødsbra Queens Of The Stone Age låt som du digger for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å også synes at You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire er dødsbra! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har skrudd den sangen på full guffe når vi to hørte på den sammen i dag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha skrudd den sangen på full guffe når de to hørte på den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene skrur ofte musikk som vi hører på sammen, opp på full guffe selv om vi to ikke alltid blir så populære etterpå da.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skru opp musikk på full guffe ofte selv om de to ikke alltid blir så populære etterpå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene får ofte kjeft for at vi to skrur opp musikk på full guffe.😉😉 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ofte få kjeft for å spille musikk på full guffe. Det har ikke jeg fått, heldigvis. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Banner SprengeMobil for når Cassidy Tvillingene får kjeft for å spille for høy musikk, da spiller vi to musikken enda høyere bare på trass.😉😉 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å spille musikken enda høyere bare på trass når de to får kjeft. Endret 4. juni 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå