Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du kødder litt her, og det er bra. Vi to er også full i kødd til tider vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å også være i full kødd til tider. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Køddegutten og Køddejenten vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å lage enda et gutten og jenten-navn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene moste inn enda et gutten og jenten navn vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) CC, banner dere for å være glad i å si "vi" på slutten av hver setning. 😏 Endret 11. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sier vi på slutten av hver setning når vi snakker også, vi to skriver som vi snakker. Så derfor skriver vi to vi automatisk på slutten av hver setning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 CC, banner dere for, jeg klarer ikke å være sint på dere. Dere er alt for søte begge to. 😍 Jeg skulle ønske at dere kunne variere litt på slutten, sånn at det ikke blir konstant det samme hver gang, det er bare det. 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner TheDarkSycamore for Cassidy Tvillingene er så vandt til å skrive vi på slutten av hver setning, så vi tenker ikke over at vi gjør det.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 I SprengeMobil skrev (23 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å se at Sycen selv prater bare tull. Jeg har vært vitne til at MR SPEED kysser Peter Criss, neida... Katie Price. Neida, bare kødda. Banner SM hvil kan sikkert ordnes da spør ds han hvil sikkert det @TheDarkSycamore - SCM Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om kyssing her vi.😉😉 Banner kyssing nå hm fy fy TheDarkSycamore - SCM skrev (29 minutter siden): CC, banner dere for ha sett han @MR SPEED kysse igjen. Han er virkelig glad i å kysse ser jeg. Hvem skal han kysse denne gangen mon tro? 😕😕 La meg gjette, Lana Del Ray. 😜😜😝 Banner ds er ikke lov ds loven sier null kyssing å klemming er pm corona 19 husk 3 meter reglen gutt🤪 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Mr-S, banner deg for da må du ikke vise bilder av kysing (Kiss). 😝😜😛 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) Banner MR SPEED for å banne tre stykker. Banner Sycen selv for å terge MR SPEED. MR SPEED skrev (5 minutter siden): Banner ds er ikke lov ds loven siernull kyssing å klemming er pm corona 19 husk 3 meter reglen gutt🤪 Det er anbefalninger, ikke lovgivning... Endret 11. mai 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du så at TheDarkSycamore-SCM terget MR SPEED her.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å nå se at jeg korrigerte MR SPEED. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du korrigerte MR SPEED nå, men vi to så ikke det i sted.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha sett det da jeg skrev den posten. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) Spre-M, Mr-S og CC, banner dere alle for å ikke skal legge seg akkurat nå. Slik jeg skal. Góðan Nótt 💤💤😴😴😴💤💤 Endret 11. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene så ikke når du skrev den posten der. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner Sycen selv for å banne to stykker (teknisk sett tre). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bannet bare deg nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå