MR SPEED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner BOOGI WOOGI YEAH YEAH GOOOD MISIKK Å SMURFENE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene digger Smurfemusikken vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge Geir Børresen og Smurfene, i likhet med meg og MR SPEED. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene synes at Geir Børressen og Smurfene er så herlig musikk vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner The Andrews sister de kan rocke 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner MR SPEED for å poste enda en sang. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger The Andrews Sisters vi.😍😍 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å dige The Andrews Sisters. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, nå fikk du en skikkelig fulltreffer av Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg kveldens andre fulltreffer. Glemte den ene lenger opp... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner Sm that’s whtat i like 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner MR SPEED for å få meg til å tenke på en sang av Bruno Mars. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner MR SPEED for å ha fått seg drink med is i på Fornebu. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner SM skål SM selv om jeg ikke drikk alkohol 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner MR SPEED for å høre på to stilige Jokke & Valentinerne-sanger. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 BaBanner SM Hei, hvor enn du er I verden Det er deilig å sløve I skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året, Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Jeg har fått nokk av rush trafikk Og sure passasjerer med vassent blikk Å, Vi lever alle under pisken Noe sier meg at jeg er helt klar for paradiset Som ligger på ryggen å velter meg å gliser Mens jeg synger på en salme En salme om... Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året, Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi ine, Splitter pine Hei, hvor enn du er I verden Det er deilig å sløve I skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Skjønner ikke vitsen med det Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året, Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner MR SPEED for å synge hele Splitter pine av DumDum Boys. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger DumDum Boys vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge DumDum Boys i likhet med meg, og å ha byttet til Randy Crawford i spilleren sin nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå