Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene krysser både fingrene og tærne våre, og vi to håper at det blir noe av alle konsertene som du skal på vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å håpe at det blir noe av de konsertene. Jeg er litt usikker på den med Post Malone i Bergen, men Guns N' Roses i Stavanger og Rammstein i Oslo (begge 2022) tror jeg blir noe av, ettersom de aller fleste er vaksinerte innen da. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene håper på det beste at Post Malone konserten din i Bergen også går som planlagt vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å håpe på det beste. Det er bare etter min mening om hvordan det går. Jeg følger stadig med på hva Bergen Live kommer til å gjøre, kanskje Bergenfest 2021 (med Biffy Clyro, Lars Vaular, Zara Larsson, Robyn, Michael Kiwanuka) og Volbeat 8. juni står i fare... 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene mener at vi må håpe på det beste vi. Fordi det er nok av pessimisme og negativitet i verden i dag, nå trenger vi optimisme og positivitet, det mener nå vi to da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skrive at vi trenger optimisme og positivitet. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene håper alltid på optimisme og positivitet vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg dagens første fulltreffer. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha fått dagens første fulltreffer av Cassidy Tvillingene når 7 mai 2021 har blitt en og en halv time gammel. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å legge seg om 50 minutter. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for nå begynner nedtellingsuret til Cassidy Tvillingene sin faste leggetid.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 CC, banner dere for de skal ikke legge seg nå, slik jeg skal. 😴😴Góðan nótt til ykkar allra.💤💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for at du skal legge deg nå, Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig god natt nå vi.😴😴 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sjeldent få nattbesøk i det siste. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Banner SprengeMobil for i dag tidlig fikk Cassidy Tvillingene besøk av et søtt ekorn, som sto utenfor i vinduet nede i kjellerleiligheten vår. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått besøk av et søtt ekorn. Jeg har vanligvis besøk av flere ekorn, hvor en ekornmamma har etablert seg ved stabburet sammen med ekornungene sine. 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Banner Spre for å ha ekornbesøk til felles med CC. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Banner N-4K0 for å ikke ha noen ekornbesøk. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Banner N-4K0 for å gi meg min første fulltreffer her inne av han, slik som Ciaran og Ciara bruker å dele ut. Endret 7. mai 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå