Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for nå storkoser Cassidy Tvillingene oss sammen med musikken til Macy Gray vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å storkose seg med musikken til Macy Gray akkurat nå. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene storkoser oss sammen med musikken hennes nå, samtidig som vi spiser hver vår kirsebæryoghurt vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å spise kirsebærjogurt nå, og de to gir meg også kveldens andre fulltreffer. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha fått kveldens andre fulltreffer av Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at jeg fikk kveldens andre fulltreffer. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for å ha fått mange fulltreffere av Cassidy Tvillingene de siste månedene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skrive noe som stemmer bra. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for å bekrefte at Cassidy Tvillingene har rett i noe vi også. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte min bekreftelse. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier for bekreftelsen fra deg vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å takke, bukke og neie. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker vår kjære nordnorske venn, for all den flotte musikkunnskapen som du deler med oss her inne vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å takke meg for at jeg deler musikkunnskapen min med alle oss andre her inne. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger både deg og musikkunnskapen din vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner CIaran og Ciara for å digge både meg og musikkunnskapen min. Takker og bukker og neier. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene lurer på om du har vært i Bergen på konsert før vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å spørre om jeg har vært på konsert i Bergen før. Svaret er nei. Skal på konsert med Post Malone på Koengen 30. juni 2021 som en del av endagsfestivalen Bergen Calling. Der skal også iann dior, Kjartan Lauritzen, Isah, Sushi x Kobe, Dutty Dior og L.U:N.A spille. Tror høyst sannsynlig at den konserten/endagsfestivalen blir utsatt til neste år... Litt usikkert om Post Malone vil komme til Norge i 2022 i det hele tatt... Disse konsertene har jeg vært på før: Metallica i Granåsen, Trondheim 13. juli 2019 med Ghost og Bokassa. TIX på Finnsnes i Fest 31. juli 2019. Åge Aleksandersen & Sambandet på Finnsnes i Fest 3. august 2019. Volbeat i Trondheim Spektrum 25. november 2019 med Danko Jones og Baroness. Kommende konserter jeg skal på: Guns N' Roses på Forus Travbane i Stavanger 15. juni 2022 med Gary Clark Jr. & Turbonegro Rammstein på Bjerke Travbane i Oslo 24. juli 2022 (utsatt fra Granåsen i Trondheim 26. og 27. juli 2020 og Leangen Travbane i Trondheim 25. juli 2021) Endret 6. mai 2021 av SprengeMobil 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du skal på mange konserter her vi, vi to håper at du storkoser deg på alle konsertene vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Banner Ciaran og Ciara for å håpe at jeg storkoser meg på konsert med Post Malone til sommer (hvis det blir noe av det), og ikke minst Guns N' Roses og Rammstein i 2022. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå