Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger den sangen, vi to synes at den er alt annet enn gyselig vi.😊😊😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å likevel digge den, og det er bra! Det er også artig å digge sanger som er undervurdert. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var 13 år gamle første gang vi hørte den sangen og vi digget den med en gang vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert ha hørt hele Use Your Illusion I og II første gang da de var 13 år. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, og Cassidy Tvillingene digget Use Your Illusion I og II og det gjør vi fortsatt.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortsatt digge hele diskografien til Guns N' Roses, i likhet med meg. Også får jeg kveldens første fulltreffer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha mottatt kveldens første fulltreffer av Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at jeg fikk kveldens første fulltreffer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene bekreftet at du fikk kveldens første fulltreffer vi, og dermed fikk du kveldens andre fulltreffer av oss. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner cc si til SM de beste sangene er paradise city.... Welcome To The Jungle....... 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) Banner Halo for å digge de to sangene fra Appetite for Destruction, noe som jeg og Ciaran og Ciara også gjør. Beste Guns N' Roses-låta IMO er November Rain. Deretter kommer Don't Cry, Sweet Child O' Mine, Paradise City osv. osv. Endret 18. april 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger alle de Guns N` Roses sangene som du og Halo nevner her vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to digger alle Guns N' Roses-sangene som jeg og Halo har nevnt. Forøvrig så skal jeg oppleve Axl Rose, Slash, Duff McKagan og gutta live på Forus Travbane i Stavanger 15. juni 2022, gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene håper at du koser deg kjempe mye på Guns N` Roses konserten i Stavanger den 15. Juni 2022 vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å håpe at jeg koser meg kjempemye. Takker og bukker og neier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det alltid er viktig å ha noe kult å se frem til vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å synes at det er viktig å ha noe kult å se frem til. Og ikke nok med det, ikke bare Guns N' Roses på meg, det blir også Rammstein 24. juli 2022 på Bjerke Travbane i Oslo. Rammstein har blitt utsatt to ganger tidligere pga COVID. Først 26. og 27. juli 2020 i Granåsen i Trondheim (kjøpte først billett til ekstrakonserten 27. juli), så 25. juli 2021 på Leangen Travbane i Trondheim, og nå 24. juli 2022 på Bjerke Travbane i Oslo. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner SM selv for oxo sløse med penga sinne 😜 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Halo for å påstå at jeg sløser med penga. Rammstein-billettene kjøpte jeg i desember 2019 før disse konsertene ble utsatt pga pokkers COVID! Guns N' Roses-billettene kjøpte jeg da de ble lagt ut for salg. Er glad for å ha fått billetter til sistnevnte konsert før den ble utsolgt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene mener at det er greit å sløse bort pengene sine så lenge man sløser dem bort på megakule ting vi.😉😉😊😊😍😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå