MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $M han digger mot i brystet gitt jeg oxo 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for å digge Mot i brøstet, han digger også Karl & Co. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $M nei ikke den serien noooo 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du ikke ser på den serien vi kompis.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se at Halo ikke ser på Karl & Co, som han virkelig liker! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $M han er et bølle frø nå YEAH hurra for bølla 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du tuller fælt og roper hurra vi kompis.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se at Halo tuller så fælt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene så at Hallo tullet så fælt vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $$ de på står jeg tullet da 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å elske han Sven Nordin. 😜😛😛 Endret 7. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner DS er du full eller😩 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du spør TheDarkSycamore-SCM om han er full vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $$ se under DS SE HER DA JEG BLIR 66 Jeg veit det blir skandale, men jeg sier det like ut Når jeg blir 66 har jeg tenkt å freake ut (a-ha a-ha a-ha) Med håret som en pønker og lomma full av gryn Er bestefar i rute og så kan gammel'n dra på by'n (a-ha a-ha a-ha) Folk peker på meg og hvisker: "Hvordan skal dette gå?" Jeg svarer jeg har ikke peiling, jeg begynte nettopp nå Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt Jeg kjøper motorsykkel for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min 1200 kubikk Selv freakerne i parken synes skoene blir for grå Når gammel'n tar fram gitar'n og synger let's make love Så samler jeg noen kompiser og speler opp med dem Så naboene klager over bråk fra gamlehjemmet Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt Trå til for fullt! Jeg rister liv i kjerringa, hei ditt gamle nek Nå har jeg snudd på hæl'n kom og bli med på diskotek Jeg snor en krans med blomster fra kommunens blomsterbed På vei til San Fransisco der går solen aldri ned Og med stemmen full av stolthet kan barnebarnet si Den utfreaka gammel'n der er bestefatter'n min Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du poster teksten til en Wenche Myhre sang her vi kompis.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $$ yes riktig aaaaaaaaa ha ds rocker virklig nå han har kommet opp fra under bordet sitt men da blir 66 da CC blir 66 gubben min bare min ds er bare min aaaaaaaaaa ha rister liv i gubben min YEAH da 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du rister liv i gubben vi kompis.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner $$ yes aaaaaaa ROCK AND ROLL ALL NITE GIRLS GIRLS GIRLS TALK DIRTY TO ME YEAH YEAH YEAH ROCK AND ROLL ALL NITE YEAH 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner Halo for å digge Kiss, Mötley Crüe og Poison! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger også de tre bandene som du nevner her kompis.😍😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå