MR SPEED Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner @TheDarkSycamore - SCM nå må du komme fra fra under bordet da da savner deg ds ds ds ds nå må ROCK TO BUST DS KOM FRAM UNDER BORDET DITT YEAH 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du skriver at du savner TheDarkSycamore-SCM vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner $$ yes ser $D hjemmer seg under bordet sitt kom fram kom fram 😩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du tror at TheDarkSycamore-SCM gjemmer seg under bordet vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha byttet til Goo Goo Dolls i spilleren sin nylig. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner $$ noooooo aaaaaaaa 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene digger både Goo Goo Dolls og Iron Maiden vi kompis.😍😍😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner $$ ser Gunes n roses kommer til norge 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Halo for å fortelle Cassidy Tvillingene en flott nyhet.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha sett at jeg har hørt på Iron Maidens lengste låt: Empire of the Clouds, fra plata The Book of Souls fra 2015. Den varer i 18 minutter og ett sekund. Det er musikk for de virkelig tålmodige, og anbefales ikke for utålmodige! Endret 6. april 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to er altfor utålmodige til å høre på så lange sanger kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å aldri høre på så lange sanger. Hva er den lengste låta dere to har hørt? Den Iron Maiden-låta jeg nevnte er den lengste jeg har hørt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner $$ tålmodig jeg er sad but true 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Halo for å nevne en knallbra Metallica-låt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du liker den Metallica låten som Halo nevner i hans forrige post vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å snart få en topp 5 (eller 10)-liste over de lengste låtene jeg har hørt, jeg følte jeg måtte det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du liker den Metallica låten som Halo nevner i hans forrige post vi kompis.😊😊 Banner $$ $m er stor metallica fan 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene digger Metallica vi også kompis.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert ha vært på en storkonsert, gjetter jeg. Jeg har vært på to hittil utenfor der jeg bor. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har aldri vært på konsert, vi to har bare hørt på musikk på radio og på vinylplater. Og så hører vi av og til på CD og på kassetter da kompis.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå