Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er trist at du ikke får det til med filmen, vi to håper at du finner en løsning kompis. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er trist at du ikke får det til med filmen, vi to håper at du finner en løsning kompis. CC, banner dere for jeg sa det nytter ikke på de maskinene jeg har. 😑😑 Jeg må ordne meg en maskin som er US utgave. Det har jeg ikke rå til. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Sycen selv for å ikke ha en sonefri DVD/Blu-ray-spiller. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har null peiling på sånt, så vi ber om unnskyldning for at vi misforstod deg i sted vi.😢😢 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å snakke til Sycen selv indirekte. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bedriver litt indirekte snakking av og til vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bedrive indirekte snakking som et annet begrep på at de to av og til bommer på brukeren over. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bommer ofte på brukeren over vi, det er fordi vi to er trege som to snegler det kompis.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å poste et sneglebilde. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tror at vi fikk deg til å flire godt av det sneglebildet som vi to postet i den forrige posten vår vi kompis.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett når de to så mine emojier. De to får en fulltreffer på tampen av påsken. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ble så glade for denne fulltrefferen som vi fikk på tampen av påsken, at vi to tar en Riverdance sammen på stuebordet så bordet knekker vi kompis.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 CC, banner dere for jeg skjønner ikke humoren i snegle bildet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSyCamore-SCM for Cassidy Tvillingene skjønner heller ikke den humoren i sneglebildet. Men grunnen til at vi postet det bildet, er at SprengeMobil sa til oss at vi var trege som snegler siden vi bannet feil bruker så ofte. Derfor postet vi et sneglebilde kompis.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle hvorfor de to postet sneglebildet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett Cassidy Tvillingene hadde et lite forklaringsbehov i sted vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 banner CC si til ds det bilde det betyr sneiler prøver å spise sneiler bruteren 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Halo for at du ber Cassidy Tvillingene om å forklare at det sneglebildet som vi postet i sted, betyr snegle kannibalisme kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å snakke om sneglekannibalisme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for å påpeke at Cassidy Tvillingene snakket om sneglekannibalisme i sted kompis.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå