SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Sycen selv for å oppfordre noen til å gjøre noe unødvendig. 1 Lenke til kommentar
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT TheDarkSycamore - SCM DOBBELPOSTET ISTAD 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Banner Sycen selv for å oppfordre noen til å gjøre noe unødvendig. banner sm husker du kjæledyret ditt den hunden 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (6 minutter siden): banner ds se her trykk ds Halo, banner deg for, jeg tror filmen er ikke er en PAL film. Vil sikkert ikke nytte. 🙄 Uansett er det jo lov å høre da. 😀 Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT skrev (8 minutter siden): Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT TheDarkSycamore - SCM DOBBELPOSTET ISTAD banner smøret mitt fikk du ikke lyst dobbel poste tullet bare hæperen https://www.emp-shop.no/band-merch/rammstein/ SprengeMobil skrev (12 minutter siden): Banner Sycen selv for å oppfordre noen til å gjøre noe unødvendig. banner ikke unødvendig han trengte help da hjelper jeg hvis kan da sm TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Halo, banner deg for, jeg tror filmen er ikke er en PAL film. Vil sikkert ikke nytte. 🙄 Uansett er det jo lov å høre da. 😀 banner ds prøve de er hjelpsomme der 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Halo for å gi Hæppern en link til Rammstein-merch. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (28 minutter siden): banner smøret mitt fikk du ikke lyst dobbel poste tullet bare hæperen https://www.emp-shop.no/band-merch/rammstein/ banner ikke unødvendig han trengte help da hjelper jeg hvis kan da sm banner ds prøve de er hjelpsomme der Spre-M, banner deg for å si videre til han Halo at den linken du delte med meg. Jeg syns dem har et rotette system. Vanskelig å leite seg frem til det jeg faktisk vil klage/ha-hjelp til. 😢😢 PS: Det tokk litt tid å finne chat suporteren i den. Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du synes at det under linken hadde et rotete system vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 @Ciaran og Ciara, banner dere for nye filmen min støtter ikke Blu-Ray/Xbox maskinen min. 😲😢😭 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er trist, fordi vi vet jo at du har gledet deg til å se den filmen. Vi to synes at det er trist på dine vegner vi kompis.😢😢 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett en video som Sycen selv både har lastet opp og knurtet inn her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene så på den vi kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg nok en fulltreffer før påsken er omme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner SprengeMobil for å ha fått nok en fulltreffer av Cassidy Tvillingene denne 2. Påskedag kvelden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) CC og Spre-M, banner dere for jeg har fremdeles problemer med å spille av den nye filmen min. Xbox suport linken @Halo: Combat Evolved delte med meg i stad, hadde også samme mistanke som jeg har, at filmen ikke støtter, har ikke tilbakekompatibel til min Xbox. 😢 Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Sycen selv for å ikke prøve å spille den på verken PlayStation eller en Blu-ray-spiller. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene håper at problemet løser seg for deg snart kompis. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å skrive som snegler. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 SprengeMobil skrev (3 minutter siden): Banner Sycen selv for å ikke prøve å spille den på verken PlayStation eller en Blu-ray-spiller. Spre-M, banner deg for jeg har prøvd å spilt den av på PlayStation. Samme problemet. Og jeg har ikke ordentlig Bly-ray-spiller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene håper at problemet løser seg for deg snart kompis. Sycen, banner deg for å si videre til CC, det nytter ikke når en film/spill ikke kan støtte på maskinen man har. Jeg må ha en US utgave for at det skal fungere. Endret 5. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå