SprengeMobil Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å savne Halo veldig mye, i likhet med meg. Han som tidligere het Jokingnutria, som rekrutterte folk til Kiss Army gjennom det stilige profilbildet sitt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene begynte å gråte nå, fordi vi er så lei oss for at Halo forlater alle oss her på forumet for alltid.😢😢 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å begynne å gråte nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene grått, trøstet og klemt hverandre fordi vi er så lei oss fordi vi aldri mer får se Halo igjen her på forumet.😢😢 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha grått, trøstet og klemt hverandre på ordentlig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene er skikkelig lei oss fordi at vi aldri får se Halo igjen her vi.😢😢 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg en fulltreffer nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2021 Banner SprengeMobil for nå trenger Cassidy Tvillingene noe positivt og fokusere på kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet i ti timer på meg. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Spre-M, banner deg for å ikke være så sikt lei seg som CC, når han Halo forlot. Sånt er alltids trist, at noen forlater et sted. Syns det var også leit. 😢😢 @Halo: Combat Evolved du vil bli skit dypt savnet for såvidt av oss alle. 😢😢 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 (endret) BANNER ALLE HER DET VAR EN APRIL SPØK HA HA HA HA DERE BLIR IKKE SÅ LET KVITT MEG DA @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Ciaran og Ciara@N-4K0 Endret 1. april 2021 av Halo: Combat Evolved 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Halo, banner deg for nå vil @Ciaran og Ciara bli drit sinte og super glad på deg på samme tid. PS: Halo er tilbake. ☺☺☺ Endret 1. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner Sycen selv for å si "på samme tid". 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Spre-M, banner deg for å ikke nevne noe om på samme tid. Kun de ordene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner Sycen selv for å fortsette med "på samme tid". 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Spre-M, banner deg for å fortsette gjenta seg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner Sycen selv for å bruke kun en "å". 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner sm å må då å gå på do å ikke jeg då du 🤪 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner Halo for å bruke flere "å"-er enn det jeg brukte. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er så glade for at Halo ikke forlater forumet, og at det bare var en april spøk fra han.😍😍 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå