SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg og Halo prater om. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene så hva du og Halo pratet om på forrige side vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 BANNER CC You'll Never Walk Alone CC vi er her CC ❤️ When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark . At the end of the storm There's a golden sky And the sweet , silver song of a lark. Walk On Through The Wind Walk On Through The Rain Though Your dreams be tossed and blown Walk On , Walk On with hope in your hearts And You'll Never Walk Alone You'll never walk alone . Walk On , Walk on with hope in your hearts And You'll Never Walk Alone You'll never walk alone. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Halo for å synge hele You’ll Never Walk Alone. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner spreng mobil yes nå tar vi en trall den heter DS ELSKER FOTBALL 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 @Halo: Combat Evolved, banner deg for hver så snill endre tema. 😒😒 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): @Halo: Combat Evolved, banner deg for hver så snill endre tema. 😒😒 Banner ds Ok da si hvem fotball lag liker du da å bilde da et exe husk da slutter jeg navn å bilde mitt er Manchester United da ditt da du må ikke klage da elsker deg ps er ikke IKKE homo hvise jeg er glad i deg vennen min 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) Halo, banner deg for å tro at jeg liker fotball, som ikke stemmer. Jeg liker ikke fotball. Snakk heller om golf, basket, curling eller hopprenn. Endret 26. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (37 minutter siden): Halo, banner deg for å tro at jeg liker fotball, som ikke stemmer. Jeg liker ikke fotball. Snakk heller om golf, basket, curling eller hopprenn. Banner FIFA ok da snakker vi om tv spill da vr må du kjøpe ds venter nå bedre da sorry fifa elsker erte deg vennen som du erter meg husk resta kommer i kveld ds du bruker gooooood tid nå DAFFY frister litt nå fort deg banne meg plz DAFFY Endret 26. mars 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Halo for å kalle Sycen selv for FIFA. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Spre-M, banner deg for å ikke kalle meg for FIFA (dritt). 😁😁😁 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Sycen selv for å si D-ordet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at dere snakker om D-ordet her vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha byttet til Kylie Minogue i spilleren sin nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bare digger Kylie Minogue vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle at de to digger Kylie Minogue. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene digger mange artister band sanger og vi digger mye musikk også vi kompis. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge mange artister/band og sanger. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er veldig glade i musikk vi kompis.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle et av noe som de to er veldig glade i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå