Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene bombarderte ingen med hjerter og kløvere, vi to feiret bare St. Patricks` Day vi.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 CC, banner dere for å ikke ha bestilt noe i dag, slik jeg har. Jeg bestilte et spill, en pirrende dakimakura, en film og en pirrende bok. Dikimakura'en og boken har jeg sladdet, med hensyn til Diskusjon.no sine regler. Hvis dere er virkelig er nysgjerrig, så viser jeg det usladdet via PM. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 CC, banner dere for å ikke ha bestilt noe i dag, slik jeg har. Jeg bestilte et spill, en pirrende dakimakura, en film og en pirrende bok. Dikimakura'en og boken har jeg sladdet, med hensyn til Diskusjon.no sine regler. Hvis dere er virkelig er nysgjerrig, så viser jeg det usladdet via PM. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er en nysgjerrig gutt og en nysgjerrig jente, så vi vil se det usladdet i PM vi kompis.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) CC, banner dere for å være nysgjerrig. Den er grei. Endret 17. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for hvis du er nysgjerrig, så er dette det neste puslespillprosjektet til Cassidy Tvillingene som vi to skal pusle sammen i Påsken kompis.😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 CC, banner dere for jeg så dere har sent den under PM også istad. 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycmore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene har også postet bilde av det puslespillet i del din hobby på samfunnet ditt kompis.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 CC, banner dere, forresten, gratulerer med dagen. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner Syc for å gratulere CC med dagen, jeg antar det gjelder St. Patrick's Day, grattis fra meg også! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Nako, banner deg for også gratulerer CC, med dagen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene takker både deg og N-4K0 for gratulasjonene deres til oss på St. Patrick`s Day. Vi 2 takker bukker og neier.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å se at han som tidligere het Lord MacVerk var her inne. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, han som du nevner her. Gratulerte Cassidy Tvillingene med St. Patrick`s Day.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) CC, banner dere for å sprenge en mobil. 😝😜😛 Endret 17. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycmore-SCM for å ta feil der, Cassidy Tvillingene har ikke mobiler nå, så derfor kan vi ikke sprenge noen heller kompis.🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 CC, banner dere for jeg bare lekte med navnet til @SprengeMobil. 😝😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha en herlig humor og mange herlige påfunn som Cassidy Tvillingene bare digger kompis.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2021 CC, bamser dere for å akkurat nå ble dere bamset. Ps: Natten er ung. Pps: Nå skal jeg snart dra til Drømmeland. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for å snart skal dra til Drømmeland, Cassidy Tvillingene ønsker deg en riktig god natt nå vi kompis.😴😴💤💤 Endret 18. mars 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå