TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å bruke 38 småe bokstaver. Endret 9. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Sycen selv for å skrive opp hvor mange små bokstaver jeg brukte i min forrige post. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Spre-M, banner deg for å ikke knutre inn en lego video. Slik jeg gjorde akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Sycen selv for å bare poste en YouTube-video og ikke banne. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Spre-M, banne deg for å være blind. Jeg bannet i min forrige post. Se under videoen i knøtt smått skrift i lysegrått skrift. Spoiler 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Sycen selv for å påstå at jeg er blind. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Spre-M, banner deg for nå blir ihvertfall blind. 🤣😂😅 Endret 9. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) banner \ds si til sm se her Endret 9. mars 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Banner Halo for å ikke legge merke til at jeg fikk nesten synsskader av det Sycen selv skrev. Jeg kan ihvertfall lese normal skrift helt normalt. Endret 9. mars 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Spre-M, banner deg for å bekrefte at jeg ikke gjorde ham blind. 🤣😂😅 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 banner ds si til @SprengeMobil videoen er til bare deg blind man 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Halo for å poste en dødsbra musikkvideo her som Cassidy Tvillingene digger.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett på videoen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gjetter at du også har sett på videoen kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 banner cc se her video Let There Be Rock yeah o yeah Spoiler In the beginning Back in 1955 Man didn't know 'bout a rock 'n' roll show And all that jive Spoiler The white man had the schmaltz The black man had the blues No one knew what they was gonna do But Tschaikovsky had the news, he said Spoiler Let there be sound, and there was sound Let there be light, and there was light Let there be drums, there was drums Let there be guitar, there was guitar Oh, let there be rock! Spoiler And it came to pass That rock 'n' roll was born All across the land every rockin' band Was blowin' up a storm Spoiler And the guitar man got famous The business man got rich And in every bar there was a superstar With a seven year itch Spoiler There was fifteen million fingers Learnin' how to play And you could hear the fingers pickin' And this is what they had to say Spoiler Let there be light, sound, drums, guitar Oh, let there be rock! Spoiler One night in a club called the Shakin' Hand There was a 42 decibel rockin' band And the music was good and the music was loud And the singer turned and he said to the crowd: "Let there be rock" Spoiler 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Halo for å spoile mye sangtekster til AC/DC. LET THERE BE ROCK! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene elsker ROCK`N`ROLL Vi to.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å elske rock'n'Roll så mye at de reiser med the Rock N Roll Train. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett på den, for nå har Cassidy Tvillingene kjøpt hver vår billett på ROCK`N`ROLL TRAIN!! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke fortelle hva de billettene koster. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå