Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene spiser både frokost lunsj middag og kveldsmat hver eneste dag vi to.😊😊 3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 CC, banner dere for å forholde dere til de fire standard måltidene slik de fleste gjør. Jeg spiser veldig mye usunt, og prøver å regulerer det med å spise mindre og variert. Jeg ønsker ikke å ble bli grisefeit. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene spiser også veldig usunt til tider, vi 2 er veldig glade i brus potetgull godteri/snop sjokolade og Red Bull.😊😊 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) CC, banner dere for å ha sett denne her. TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg har en fin uke, takk det samme @Scarvo. Du er en koselig kar. Helt ærlig, jeg kunne gjerne hatt deg som nabo. 😊 Skulle ønske jeg kunne fått hilst på noen herfra fra Lekeplassen fysisk i virkeligheten, ikke bare her inne. Hadde virkelig likt å hilst fysisk på @Scarvo, @Halo: Combat Evolved, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @Pliscin, @N-4K0, @Arizona, @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara. Dere er en kul gjeng alle sammen. 😃😃 Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for ha rett, og det som du skrev der rørte Cassidy Tvillingene skikkelig. Tusen takk kompis.😍😍 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) CC; banner dere for jeg fikk dere til å rødme. Dere er en søte og herlig liten gjeng på to, klemme og trøste hver andre som bare det, når det trengs. Alt for åpen er de også, hvis de blir spurt så får man ærlig svar tilbake. Samme med meg, alt for åpen. Syns også at dere har kommet bra langt i deres liv... ---Stopper her. Mer på PM.--- PS: Nå, fikk jeg dere til å bli like rød som tomaten selv nå? 😁😁😁😁 Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene ble Tomatrødgutten og Tomatrødjenten nå i sted vi. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være tomatrøde. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene akkurat spist hver vår røde tomat. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) CC, banner dere for, hver forsiktig, å bli rød som tomaten og spise tomater vil føre til at der forvandles til tomater. 😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜 😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜 😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜 😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜😛😜🤪😝😜😛😝🤪😝🤪😜😛🤪😝😛😜 Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Banner Sycen selv for å ha tergemani. Endret 1. mars 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Spre-M banner deg for nå er jeg den 994000 innleggende på selveste lekeplassen. Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner Sycen selv for å vise en skjermdump han selv har tatt. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Spre-M, banner deg for å være nå 994001 innleggende. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner Sycen selv for å gjøre det igjen. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Spre-M, banner deg for å ikke vil gratulere meg med 994000 innleggende. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner Sycen selv for å oppfordre meg til gratulering. Da sier jeg. Gratulerer med å være den som har innlegg nr 994 000 på Lekeplassen (uansett tråd der)! 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner Sprengemobil for å følge TheDarkSycamore-SCM sin oppfordring. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å ha blidt oppfordret. Takk skal du ha. Scar, banner deg for å banne samtidig som meg. Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å benytte en banneårsak vi har sett mange ganger tidligere i denne tråden. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå