Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CC, banner dere for å ha sett denne her.

TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden):

Jeg har en fin uke, takk det samme @Scarvo. Du er en koselig kar. Helt ærlig, jeg kunne gjerne hatt deg som nabo. 😊

Skulle ønske jeg kunne fått hilst på noen herfra fra Lekeplassen fysisk i virkeligheten, ikke bare her inne. Hadde virkelig likt å hilst fysisk på @Scarvo, @Halo: Combat Evolved, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @Pliscin, @N-4K0, @Arizona, @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara. Dere er en kul gjeng alle sammen. 😃😃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

CC; banner dere for jeg fikk dere til å rødme. Dere er en søte og herlig liten gjeng på to, klemme og trøste hver andre som bare det, når det trengs. Alt for åpen er de også, hvis de blir spurt så får man ærlig svar tilbake. Samme med meg, alt for åpen. Syns også at dere har kommet bra langt i deres liv...

---Stopper her. Mer på PM.---

PS: Nå, fikk jeg dere til å bli like rød som tomaten selv nå? 😁😁😁😁

• Liker 2
Lenke til kommentar

CC, banner dere for, hver forsiktig, å bli rød som tomaten og spise tomater vil føre til at der forvandles til tomater. 😛😜🤪😝:lol:😜😛😝🤪:rofl:😝🤪😜😛:laugh:🤪😝😛😜:lol:😛😜🤪😝:rofl:😜😛😝🤪:laugh:😝🤪😜😛:lol:🤪😝😛😜:rofl: 😛😜🤪😝:lol:😜😛😝🤪:rofl:😝🤪😜😛:laugh:🤪😝😛😜:lol:😛😜🤪😝:rofl:😜😛😝🤪:laugh:😝🤪😜😛:lol:🤪😝😛😜:rofl: 😛😜🤪😝:lol:😜😛😝🤪:rofl:😝🤪😜😛:laugh:🤪😝😛😜:lol:😛😜🤪😝:rofl:😜😛😝🤪:laugh:😝🤪😜😛:lol:🤪😝😛😜:rofl: 😛😜🤪😝:lol:😜😛😝🤪:rofl:😝🤪😜😛:laugh:🤪😝😛😜:lol:😛😜🤪😝:rofl:😜😛😝🤪:laugh:😝🤪😜😛:lol:🤪😝😛😜:rofl:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...