SprengeMobil Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å nesten aldri lese bøker. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett igjen, Cassidy Tvillingene har hatt leseallergi begge to siden vi gikk på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha leseallergi. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene hadde ekstremleseallergi da vi gikk på ungdomsskolen, men nå begynner leseallergien vår å avta da.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å snart ha lysten til å lese igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Spre-M, banner deg for han er en stor lesehest. Jeg er heler ikke så glad i å lese, mer glad i å skrive. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har dessverre ikke lysten til å lese bøker igjen enda, men vi to leser nyheter og artikler på nettet av og til da.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 CC, banner dere for å ikke spise Tortilla Chili Bites Cheese & Chili med dipp og drikke energi drikk akkurat nå, slik jeg gjør. 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kjørte i oss Red Bull og Potetgull i går kveld vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 CC, banner dere for å ikke nevne noe om dipp. 🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene glemte å nevne at vi dyppet potetgullet i Salsadipp.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 CC, banner dere for å ikke ha hjemmelaget dipp, en boks med rømme og en pakke med dipp pose. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, for sist gang Cassidy Tvillingene hadde rømmedipp til potetgull som var i fjor da spydde vi som griser begge to. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) CC, banner dere for dere spiste sikkert en utgått rømme pakke,...med mindre dere ikke tåler melk da. Jeg vet ikke, dere vet best selv. 🤔 Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for grunnen til at Cassidy Tvillingene spydde den gangen i fjor, er at vi hadde spist en hel hjemmelaget pizza før vi kjørte i oss en hel pose med potetgull og rømmedipp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 CC, banner dere for å ha en liten mage begge to, jeg tror jeg hadde fint klart det. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å spise så mye var uvant for Cassidy Tvillingene i fjor, fordi vi to var Veganere i to år fra vi var 14 år til vi var 16 år. Og da spiste vi bare frukt grønnsaker og bær, og vi drakk bare vann.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) CC, banner dere for å ha hatt en utvikling, vegetar til alt eter. 🥗🥦🍉 ---> 🥩🍕🥓🥗🍇🍣 Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene fikk så mange mangler i kroppene våre, at vi måtte slutte med de Veganer greiene våre.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 CC, banner dere for å ikke spise to måltider hver dag, slik jeg gjør, middag og kvelds. Har nesten sluttet å spise frokost, kveldsmaten kan av og til bli til frokost også. Derfor sier jeg nesten sluttet å spise frokost. 🙃🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå