TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 CC, banner dere for nå skal jeg ta kvelden. Natta dere alle sammen. 💤💤💤💤😴😴😴😴💤💤💤💤😴😴😴💤💤💤😴😴💤💤💤😴💤💤💤💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ønske oss alle en god natt, Cassidy Tvillingene ønsker deg god natt igjen vi.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 bammer cc sier riktig good morgen til alle her. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Halo, banner deg for å si rigtig god morn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sier også god morgen til deg og alle sammen her.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 CC, banner dere for å være god morn gale. 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 banner senior ds si til våres egen $crooge er @SprengeMobil Tergekomiteen her ønsker deg velcomen her i dag 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Halo, banner deg for å være ekstremt terge humør i dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Halo, banner deg for å være ekstremt terge humør i dag. banner senior ds døper deg til donald trump 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Halo: Combat Evolved skrev (29 minutter siden): banner senior ds døper deg til donald trump Bannefri kommentar: Det er ikke ønskelig fra min side. 😒😒 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Banner Sycen selv for å gjøre Hæppern sur når han logger seg på. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 SprengeMobil skrev (1 time siden): Banner Sycen selv for å gjøre Hæppern sur når han logger seg på. banner sm er du som er @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT du er ikke lov med 2 brukere gutt 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Banner Halo for å tagge selveste Hæppern i håp om å lokke han hit. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) 😧 Endret 28. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Banner Sycen selv for å dra frem noe helt unødvendig. Send gjerne en PM til han, så får du da spørre. Det er bedre enn å være usikker. Juridisk sett så er det kun lov å ha en bruker er e-postadresse. Jeg er helt enig med Sycen selv, det var litt unødvendig da. Snakk gjerne med Halo også da. Hvorfor skulle jeg bedrive tullebrukere? Sycen selv hadde jo en bruker, Hell-Frode, før han gikk over til hans nåværende bruker. Mr supergomp (nåværende Scarvo) hadde jo to brukere den ene gangen han glemte passordet, så han laga brukeren Mr Supergomp reservekanal. Kan jo ikke Halo finne noen form for bevis av det han hevder han skrev? Teknisk sett kan man ha forskjellige brukere på forskjellige e-postadresser, men jeg har mer intelligens enn det Hæppern har. Jeg driver heller ikke med skuespill og coverup og bedrageri og "fuckery" og alt det der. Endret 26. februar 2021 av SprengeMobil 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Spre-M, banner deg for å være enig med meg. 🙂 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Banner Sycen selv for å bekrefte at jeg er enig med han. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Spre-M, banner deg for å komme med den bekreftelse. 🤗 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Banner Sycen selv for å være i bekreftelsesmodus, som Ciaran og Ciara av og til gjør. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Spre-M, banner deg for å bekrefte at jeg er i bekreftelsesmodus. 😁😁😁 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå