Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Scarvo for Cassidy Tvillingene så ikke Taggehumøret til Halo gjennom pc skjermen vi to bare gjettet det.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke se taggehumøret. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett Cassidy Tvillingene bare gjettet på taggehumøret til Halo, men vi hadde en sterk følelse av det begge to da.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha sterke følelser for Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Scarvo for Cassidy Tvillingene synes at Halo er en grei og kul fyr, det kan vi to si.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å synes at Halo er en grei og kul fyr, i likhet med meg. Husker han veldig godt den gang han het Jokingnutria, det kuleste navnet han har hatt etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi to likte også Jokingnutria navnet godt, og det har vi sagt til Halo flere ganger i PM.😊😊 Endret 22. februar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert også savne det stilige Kiss-bildet hans. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett igjen, Cassidy Tvillingene savner det kule bildet hans, og det har vi to også fortalt Halo i PM.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Spre-M, banner deg og CC for å prøve å få Halo til å bytte nevnet sitt til sin gamle navn Jokingnutria. Endret 22. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Sycen selv for å påstå at jeg og Ciaran og Ciara presser Halo til sånt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene prøver ikke på å få Halo til å bytte tilbake til det gamle navnet sitt igjen, vi to sier bare at vi savner Jokingnutria navnet det er alt.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 banner cc si til sm er utpressing sier jeg🤕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene mente det aldri som utpressing, vi to likte godt Jokingnutria navnet. Men hvis du føler det som vi skrev her som utpressing da ber vi om unnskyldning og vi to er lei oss hvis du ble såret av det kompis.😢😢 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 CC, banner dere for jeg har tagget dere under Skulle ønske... -leken. TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Jeg kan danse, men aldri danset samba. Apropo dansing, år og dager jeg har danset nå. Skulle ønske at @Scarvo, @SprengeMobil, @Halo: Combat Evolved, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @N-4K0, @Pliscin, @Arizona, @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, @Ciaran og Ciara bodde her jeg bor, som nabo over veien/gjeret. Da kunne vi ha besøkt hver andre. 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skulle også ha ønsket at du var naboen vår kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 CC, banner dere for å ha samme ønske som meg. 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker deg, og vi synes at du er en grei og en kul fyr.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 banner cc si til senior ds flytter inn hos deg nå 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Banner Halo for å terge Ciaran og Ciara så voldsomt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå