SprengeMobil Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for jeg har talentet her: Hei, jeg heter SprengeMobil, og jeg skriver denne posten nå! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger presentasjonen din kompis. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 BANNER CC DERES presentasjonen PRESENTASJON AV DERE 2 DA 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Halo for hvis du vil lese presentasjonen av Cassidy Tvillingene, da må du gå inn på brukerprofilen vår og trykke på About Me der kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner cc takk er for lat til det nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Halo for å være lat, Cassidy Tvillingene begynner også å bli late nå kompis.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) Banner cc de oxo er det.... smakte på det her det er gluten fritt jeg har ikke SMAKT PÅ før det rar i magen men det var oxo litt digg Curvies Original Glutenfri, 170 g å mine mest kjøpte varer er bananer å cola som nr 2 drikker mindre cola en før da men er ikke trøtt nå jo litt BILDE KOMMER Endret 19. februar 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Halo for å vise Cassidy Tvillingene en link til potetgull, nå fikk vi to lyst på potetgull nå i natt.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 banner cc den her er good hum Doritos Nacho Cheese https://kolonial.no/produkter/26810-doritos-doritos-nacho-cheese/ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for de to handler potetgull imorgen, når butikken åpner. Banner Halo for han linker til Doritos. Endret 19. februar 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 bannersm kjøper potetgull nå jeg,,, nei de låste bestilingen nå git fikk kjøpt 2 av Schär Curvies Original Glutenfri, 170 g 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Halo for nå har du fått Cassidy Tvillingene sugne på potetgull nå i natt.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 banner cc de ble suggene på potetgull... da får dere kjøpe det i morgen sett det på lista å løpe til rema da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Halo for det kommer Cassidy Tvillingene til å gjøre i morgen kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 banner cc hvil dere vite mitt siste plastikkbygge sett kjøpe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Halo for å spørre Cassidy Tvillingene om vi vil vite ditt neste plastikkbyggesettkjøp, og på det spørsmålet svarer vi to ja kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke spørre Halo. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har spurt Halo i PM vi to.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Banner Halo for å spørre Cassidy Tvillingene om vi vil vite ditt neste plastikkbyggesettkjøp, og på det spørsmålet svarer vi to ja kompis.😊😊 banner cc det blir dobbel svar da nei 3 spoiler nei det er 4 spoiler her er den beste til slutt Spoiler ARC-170 Clone Fighter Model-Set https://www.plastbyggesett.no/shop/product/arc-170-clone-fighter-model-set?tm=&sm=eventyrscience/starwars Spoiler Snowspeeder https://www.plastbyggesett.no/shop/product/snowspeeder?tm=&sm=eventyrscience/starwars Spoiler Naboo Starfighter https://www.plastbyggesett.no/shop/product/naboo-starfighter?tm=&sm=eventyrscience/starwars Spoiler Det beste til slutt da Star Wars Millennium Falcon 06765 https://www.plastbyggesett.no/shop/product/star-wars-millennium-falcon?tm=&sm=eventyrscience/starwars Inkluderer: Støpebrett, Elektronikk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Banner Halo for å poste linker til noen megakule plastikkbyggesett som Cassidy Tvillingene digger.😍😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå