Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil for nå får Cassidy Tvillingene så mange fulltreffere her, at vi to mister helt oversikten over antallet fulltreffere her.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å miste oversikten. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har aldri hatt oversikten over antallet fulltreffere vi har fått.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for de to har oversikt over noen ting. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har oversikt over mange ting vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 SprengeMobil skrev (3 timer siden): Banner Halo for han spiller ikke Sabaton mens han bygger dette. banner sm nei bygger ikke nå du ser meg nesten ikke her nå. grunnen er håndleddet må ville vont smerter skal ikke bygge med lego denne uke uka så ja får se åsen er i håndledet plastikk bygge setter jeg i gang om ca 3 måneder begynner å forsvinner jeg fra nette å banne tråden men dere blir ikke kvitt meg så lett kommer da å da jeg blir mindre å se her nå denne uke oxo da jeg bygger 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ønsker deg god bedring og vi to håper at du snart blir bra i håndleddet ditt igjen kompis.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å håpe at Halo blir snart bra i håndleddet sitt. Det gjør jeg også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene var snille og ønskte Halo god bedring vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være snille, slik som de fleste skal være. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil fordi Cassidy Tvillingene er alltid snille og greie med hverandre og med andre, og da får vi det så fint og godt inni oss sjøl begge to.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Spre-M, banner deg for jeg tipper at du aldri er aldri sur. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kan bli sure og sinte av og til, men vi to er aldri langsinte.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å aldri være lagsinte. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene trur heller ikke at du er langsint kompis.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å få rett på den, så de får en ny fulltreffer før midnatt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner SprengeMobil for å gi Cassidy Tvillingene en fulltreffer før midnatt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke få en fulltreffer. CC, banner dere for å poste samtidig som meg nå. Endret 17. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Banner Sycen selv for å banne Ciaran og Ciara med mitt navn. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) CC, banner dre for å poste enda en gang samtidig som meg. Spre-M, banner deg for å poste samtidig som meg. 😖 Endret 17. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå