TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Spre-M, banner deg for jeg viste ikke at han Halo spilte WoW. 😝😜😛 Spoiler World Of Warship har samme forkortelse som World Of Warcraft. ☺☺☺ Forresten, omvendt godmorgen til dere to @SprengeMobil og @Halo: Combat Evolved. 💤💤💤😴😴😴 Endret 9. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Sycen selv for å ha rett i at Halo spiller World of Warcraft. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 banner sm hæææææææææ? spiller jeg det ok da gjør jeg det 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Halo for å få meg til å huske den gamle posten da Joking skrev at han spiller World of Warcraft tilbake i april 2019. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Spre for å huske gamle poster fra 1+ år siden, men ikke sine egne oppgaver i Hangman-tråden. Skal du oppdatere Hangman på denne siden av sommeren? 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Banner han som tidligere het Lord MacVerk for å gjøre meg sur, men ordnet det nå. Men brukeren under meg kan like godt svare på et kontrollspørsmål. Hvem er favorittartisten min? Svarer en feil, så ryker’n ut. Svarer en rett, så får’n en lyspære. Endret 9. februar 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner SM for å spørre om artisten hans. Du liker rockemusikk, så da må det kanskje være en rockeartist ? Jeg kjenner ikke til så mange rockeband, men jeg vet at du liker Ramstein. Kan det være de ? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Banner Banan for å ha rett på den, selv om jeg er størst fan av Metallica innen rock/metalband. Men soloartist, så er det Post Malone. Ellers liker jeg svært mange sjangre innen musikk. Jeg skrev det da jeg ble sur av posten til han som tidligere het Lord MacVerk. Endret 9. februar 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner SprengeMobil for å være fan av Metallica, som Cassidy Tvillingene også synes er et bra band.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner CC for å være fan av the betales , som Halo også synes er et bra band.😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Halo for å ha rett, The Beatles er yndlingsbandet til Cassidy Tvillingene.😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 banner cc di synnes the beatles er bra samme her så ere ikkejeg kødda med dere 2 da😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene tenkte ikke over at du kødda med oss i den forrige banninga di kompis.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å både ha blitt bannet og køddet på en og samme tid. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 banner amcar du er redd 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene er ikke redde vi.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke benekte Halo: Combat Evolved sin påstand om at jeg er redd. Hva skulle jeg være redd for? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Scarvo for Cassidy Tvillingene fortalte bare Halo at vi to ikke var redde og det var alt.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 banner cc si til amcar jeg vet hva du er redd for ha ha det er ikke farlig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du maser mye om redsel i dag.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå