Scarvo Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å sove når de fleste andre er på jobb. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Scar, banner deg for å ta sjansen i denne corona tiden. Som jeg ikke tør. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Sycen selv for å nevne et ølmerke. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 banner sm nei er ikke øl merke mere de har byttet navn nå 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Halo for å påstå at folka bak ølmerket Corona Extra har bytta navn. Jeg tror han lager februarsnarr. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Scar, banner deg for å ta sjansen i denne corona tiden. Som jeg ikke tør. banner SENIOR DS enig med deg ds hold deg inne kjøpe maten på https://kolonial.no 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Banner Halo for å prøve å lage en ny opphetet diskusjon av det. Endret 8. februar 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å ha kjøpt seg Corona. Endret 8. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Sycen selv for han tar feil der. Jeg drikker ikke alkohol. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Banner Halo for å påstå at folka bak ølmerket Corona Extra har bytta navn. Jeg tror han lager februarsnarr. banner sm er ikke lureri leste det et sted 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Halo for han oppgir ikke kilden. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Spre-M, banner deg for å ikke spille på frukt slik han her gjør. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Sycen selv for han knurter inn en YouTube-video nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Spre-M, banner deg for å spille på frukt i skjul. 😜🤪🤪😝 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 banner senior ds han spiller på frukt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Halo for han spiller ikke på frukt, han spiller på... 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Spre-M, banner deg for... Spille du på frukt? Spille på frukt? x3 æille vi, spiller på! Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Når dæ er kladt om vinter'n, da spiller vi på frukt. Da sitt vi inn ved ovna, og spiller på frukt! Og spø du etter yrke, så jobber vi med frukt. For vi sitt i ring rundt kamin vår og spiller hard med frukt. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Spiller på frukt! Spiller på frukt! Spiller på frukt! Fæm spiller på frukt! Når våren kjæm hit på bærje Og dæ blir grønnt og bart, Og sola skinn på himmel'n så dæ blir godt og vart. Da må vi leie kappsag, og gjøre æillting klart. For hvis dæ blir kaaldt om vinter'n Må vi kanskje spille haardt. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Spiller du på frukt? Spille på frukt? x3 Æille vi spiller på frukt! Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Nå har vi vaske golvet og vi har børi frukt! Frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp. Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt jepp jepp jepp Å frukt, å frukt, å frukt, å frukt, å frukt! Fæm spiller på frukt! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner Halo for han skriver ikke Japp. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Spre-M, banner deg for jeg viste ikke at jeg hetet @Halo: Combat Evolved. 1 Lenke til kommentar
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Banner TheDarkSycamore - SCM HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT DEN HAR JEG LEST FØR 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå