TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 CC; banner dere for dere skal holde ut litt til utover natten. Jeg klarer ikke det denne gangen pga jeg våknet forferdelig seint i går på kvelden. Fra da til nå har jeg klart å holde ut, nå begynner kroppen min virkelig å si i fra at den trenger søvn. Jeg vil helst unngå å ikke falle pladask noen stes. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Banner Sycen selv for å falle pladask for noe. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Spre-M, banner deg for å misforstå. Jeg nevnte at jeg vil helst ikke falle for noe. 😒😒😒 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (58 minutter siden): CC; banner dere for dere skal holde ut litt til utover natten. Jeg klarer ikke det denne gangen pga jeg våknet forferdelig seint i går på kvelden. Fra da til nå har jeg klart å holde ut, nå begynner kroppen min virkelig å si i fra at den trenger søvn. Jeg vil helst unngå å ikke falle pladask noen stes. BANNER DS VI 2 SKULLE JO GIFTE OSS VI DA @SprengeMobil HVIL DU VÆRE BRUDE PIKKE OSS HOS.... @Ciaran og CiaraHVIL DERE VÆRE 2 VÆRE BRUDE PIKE X2 DA😝🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene veit hva det vil si og bli utmatta av altfor lite søvn, vi to dreiv å døgna ofte da vi var 15 år gamle. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Halo gamlingen min, banner deg for jeg har brudekjolen min klar. Har du dressen din klar? 😂😂😂 PS: @Ciaran og Ciara, og resten av gjengen. Nå tar jeg kvelden. GÓÐAN NÓTT Til dere alle. 😴😴😴😴😴😴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker deg ei riktig god natt, vi håper at du får sove godt Kompis.😴😴💤💤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 BANNER CC FOR DE SIR GOOD NATT TIL DS 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene sier ikke god natt til deg nå, vi sier god morgen.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet en åttendedels døgn på å bli bannet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Spre-M, banner deg for å ta seg god tid i å poste her inne på Bannetråden v3. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Banner the dark for HAN BRUKER GOOD TID OXO 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 BANNER SM HAR GJORT EN @TheDarkSycamore - SCM nå gjør jeg en @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Banner Halo for han så at jeg skrev på samme måte som han. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene skriver bare på Ciaran & Ciara måten vi.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 banner cc de gjør det på cc måten Spoiler CC dere måtte trykke da, det er helt ok det da nysgjerrig perer dere 2 er..... er dere det ????? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 CC, banner dere for å bruke den lengste tiden av oss, med å bruke god tid her inne på Banneleken v3. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene banner her inne når vi banner vi.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 banner cc si til ds erte krokk 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Halo, banner deg for å kalle meg for erte-krok. 🙃🙃🙃 Endret 3. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå