SprengeMobil Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Sycen selv for å sitere Halo. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har bare sitert en eneste gang her i Bannetråden v3.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Halo, banner deg for å syns at Titanic bygge sett modellen er ekstremt vanskelig. 😌😌😌 Helt ærlig, hvis du bestiller en tilfeldig bygge sett som jeg skal bygge. Uansett om hvor vanskelig den er, så vil jeg klare å bygge den på ca 2-3 dager. Nå vet jeg ingenting om hvor mye du har bygd med lego da, i forhold til meg. 😕 BYGGET I 10 ÅR CA DA MEN BYGGE BESKRIVELSENE TIL COBI ER ANNELEDES Å VANSKLIGERE EXE NOEN DELER SITTER FAST PÅ BILDE Å VANSKLIG FINNE UT HVOR DE SKAL VÆRE FORHOLD TIL LEGO TATT BILDER FOR MORO SKYLD DER SER DU HAR DU BYGGET DE HER I FØRSTE SPOILER JEG HAR DET MEN GRUNNEN BLIR TRØTT Å LEI Å SLITEN I HODE ER EPLEPSIEN MIN DU HAR IKKE DEN JEG HAR DET https://lekekassen.no/lego-creator-expert HAR DU BYGGET LEGO® CREATOR Expert FØR DE Å DE ER IKKE LETTE FØRSTE GANG.... JEG HAR EXE DA JEG BYGGET FERRARI F40 FØRSTE GANG VAR ET HELVETE Å SETTE SAMMEN FOR DER SER DU IKKE ALLE DELENE ER SATT PÅ DA FRA FØR HVIS DU IKKE HAR BYGGET LEGO CREATOR EXPERT SÅ PRØVE FØR DU SIER NOE 10248 Ferrari F40 LEGO® CREATOR Expert https://www.lego.com/nb-no/service/buildinginstructions/search?q=10248 Creator Expert COPY FRA LEGO SINN SIDE DET UNDER Er du klar for den ultimate LEGO® byggeutfordringen? Vår avanserte LEGO Creator Expert serie inkluderer samleprodukter som modulbaserte hus, biler, bygninger fra hele verden, fornøyelsesparker og høytidssett – og hvert sett gir timevis med byggeglede. Spoiler Spoiler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Halo for å poste megakule bilder her nå, Cassidy Tvillingene digger de bildene.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert ha lagt merke til at Halo glemte å banne dere to der oppe. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene la dessverre ikke merke til at Halo glømte å banne oss der oppe.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to ikke la merke til nettopp det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene beundra Legobildene som Halo posta, så da tenkte vi ikke på at han glømte å banne oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sitte å høre på en bra låt jeg visste dere to kom til å høre på! Communication Breakdown, fra debutplata til Led Zeppelin. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene bare Elsker den låta. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bare elske den låta, og de andre fra Led Zeppelin generelt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene elsker musikk fra alle sjangere vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å elske musikk fra mange sjangre, i likhet med meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene setter pris på god musikk når vi hører den.😊😊 Endret 23. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 CC, banner dere for å kun bruker to "k'er" i setningen sin. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du er opptatt av k-er.😉😉😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 CC, banner dere for å ikke være opptatt av k'er. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene er ikke opptatte av k-er. For favorittbokstaven vår er C.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 CC, banner dere for å tro at jeg har en favoritt bokstav. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene verken trur eller antyder at du har en favorittbokstav, vi sier bare at C er vår favorittbokstav. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå