SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å lure på om hvor ofte Sycen selv oppdaterer. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha oppdatert Discord samfunnet ditt nå, Cassidy Tvillingene lurer på om du må oppdatere det ofte.😊😊 Spre-M, banner deg for å si videre til @Ciaran og Ciara, at jeg oppdaterer Discord samfunnet mitt når jeg føler for det. Dere er hjertelig velkommen i min samfunn også. Endret 22. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene blir rørte og glade for å være hjertelig velkommen inni samfunnet ditt Kompis.😍😍 Endret 22. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bli rørt og glad over at de to blir ønsket hjertelig velkommen der. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Spre-M, banner deg for alle de som kan norsk er hjertelig velkommen til min Discord samfunn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ønske de som kan norsk velkommen til sitt samfunn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å føle oss velkommen.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 CC, banner dere for å ha endret profilbilde. Gratz igjen med nytt profilbilde dere to. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å Gratulere Cassidy Tvillingene med et nytt profilbilde. Nå har vi endelig funnet et profilbilde som vi virkelig liker, og som vi føler er vårt bilde.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner cc nå er dere våkene gratis det nye bilde da 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Halo gamlingen, banner deg for nå har jeg fått ny medlem i min Discord samfunn SCM-Cartel. Du ser hvem det er hvis du titter innom. 😃😃 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Halo gamlingen, banner deg for nå har jeg fått ny medlem i min Discord samfunn SCM-Cartel. Du ser hvem det er hvis du titter innom. 😃😃 BANNER DS SKAL DET ETTER PÅ MÅ LADDE MOBILEN TØMTE DEN FOR STRØM 70% i går må ladde oxo Onyx Studio 6 så begynner jeg på forsetter på byggingen av R.S.M TITANICK OPPNA POSTE 7 NÅ ER EN DEL JEG HAR SATT SAMMEN FEIL I GÅR MÅ TA I FRA VÆR ANDRE I DAG BEGYNDER KLOKKEN 09.00 VÅKNE OPP NÅ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) Halo, banner deg for å ta seg god tid med R.S.M Titanick settet. Hvis jeg hadde bygd den, da hadde jeg brukt ca 2-3 dager på. PS: Du våkner når jeg skal legge meg snart. 😴😴😴 Endret 23. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Halo, banner deg for å ta seg god tid med R.S.M Titanick settet. Hvis jeg hadde bygd den, da hadde jeg brukt ca 2-3 på. PS: Du våkner når jeg skal legge meg snart. 😴😴😴 BANNER DS DEN ER VELDIG VANSKLIG Å SETTE SAMMEN NIVÅ EXSPERT 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Halo for å synes at Titanic er vanskelig å sette sammen, men Cassidy Tvillingene har trua på deg vi. Vi to heier på deg og vi trur og veit at du greier det vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Halo: Combat Evolved skrev (1 time siden): BANNER DS DEN ER VELDIG VANSKLIG Å SETTE SAMMEN NIVÅ EXSPERT banner cc HAR EGEN FANKLUBB NÅ GITT HURRA FOR RED DEVILS Spoiler HØRER PÅ THE KING OF ROCK AND ROLL 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Halo for å høre på Elvis Aron Presley, som er en artist som Cassidy Tvillingene liker som nummer to rett etter The Beatles.😍😍 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært i karantene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Scarvo for å ta feil der, for Cassidy Tvillingene har heldigvis aldri vært i karantene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å aldri ha vært i karantene. Jeg var det i sommer etter å ha vært i nærkontakt med en smittet. Fryktelig kjedelig. Var heldigvis ikke syk selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå