Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har aldri sagt noe om å gjette, vi sa bare at du sikkert bare lurte på det.😊😊 Endret 22. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å korrigere meg. Nei, vet ikke hva dere kommer til å høre på etter Led Zeppelin. Hvis det fortsetter i hardrocken, så kan turen sikkert gå innom Deep Purple eller noe sånt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Banner SprengeMobil for å være synsk, Deep Purple er neste på lista til Cassidy Tvillingene.😍😍 Endret 22. januar 2021 av Ciaran og Ciara 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to skal høre på Deep Purple når de er ferdige å høre på Led Zeppelin. Gleder meg ihvertfall til de to tar turen innom bl.a. Smoke on the Water, Highway Star, Black Night, Child in Time, Perfect Strangers, Hush m.fl. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for å nevne mange musikalske godbiter der, Cassidy Tvillingene gleder oss til vi kommer til Deep Purple vi også.😍😍 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de gleder seg til de skal høre på Deep Purple, først etter at de er ferdige med sin musikalske reise med Led Zeppelin. Robert Plant, Jimmy Page, John Paul Jones og John Bonham. Led Zeppelin ble oppløst i 1980 etter trommis John Bonhams død. Robert Plant har siden den gang en suksessfull solokarriere. Gitarist Jimmy Page har samarbeidet med bl.a. David Coverdale, hvor de ga ut en plate sammen i 1993. Bassist John Paul Jones har i nyere tid spilt i rockesupergruppa Them Crooked Vultures sammen med trommis Dave Grohl (frontfigur i Foo Fighters og tidligere trommis i Nirvana) og frontfigur Josh Homme (frontfigur i Queens of the Stone Age). 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker deg for å ha posta to kule bilder, og gitt oss interessant info om Led Zeppelin her i Bannetråden v3. Tusen takk Kompis.😊😊😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 CC, banner dere for å ikke poste kule bilder. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Sycen selv for å ha sett bilder av Led Zeppelin og Them Crooked Vultures her inne. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett i det, Cassidy Tvillingene overlater posting av kule bilder til kule personer vi.😉😉😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å bruke tid på å skrive mens jeg postet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker å bruke god tid på ting vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å like å bruke god tid på ting. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene liker å bruke god tid på ting. Sånn at vi får gjort en grundig jobb.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å forklare hvordan de får gjort en jobb. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bare digger den Grundig logoen som du posta her Kompis. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å digge Grundig-logoen jeg postet istedetfor at jeg skrev grundig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene brøt ut i hysterisk latter da vi så Grundig logoen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 CC; banner dere for nå har jeg oppdatert Discord samfunnet mitt nå. SCM.Cartel 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha oppdatert Discord samfunnet ditt nå, Cassidy Tvillingene lurer på om du må oppdatere det ofte.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå